نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تصاویر و مشخصات کارت گرافیک ۳ گیگابایتی GeForce GTX 1060 GameSoul گینوارد منتشر شد

شرکت گینوارد (Gainward) اطلاعات تازه‌ای در خصوص محصولات جدیدش از جمله مدل ۳ گیگابایتی GeForce GTX 1060 GameSoul منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که شرکت گینوارد در منطقه‌ی آسیا جلسه‌ای را برای معرفی محصولات جدیدش برگزار کرده باشد. پیش از این شایعاتی در خصوص مشخصات مدل ۳ گیگابایتی کارت‌های GeForce GTX 1060 منتشر شده بود و اکنون این شایعات در تصاویر جدیدی که گینوارد منتشر کرده تأیید شده‌اند.

در واقع در حالی که وب سایت Guru3D دیروز همین مشخصات را منتشر کرده بود، سایت Wccftech برای اولین بار این تصاویر را که تأیید کننده‌ی وجود ۱۱۵۲ پردازنده‌ی سایه زن هستند، پیدا کرده است.

Gainward Gamesoul Geforce GTX 1060

به نظر می‌رسد که کارت گرافیک‌های داری ۳ گیگابایت رم تا حدودی کندتر شده‌اند، آن هم نه فقط در بخش حافظه بلکه یک خوشه از سایه زن‌های استریمینگ مولتی‌پروسسور (SM) غیر فعال شده‌ است. در حالت عادی مدل ۶ گیگابایتی GTX 1060 دارای ۱۲۸۰ پردازنده‌ی سایه زن است اما در مدل ۳ گیگابایتی ۱۱۵۲ پردازنده‌ی سایه زن فعال هستند. به نظر می‌رسد که مدل GTX 1060 GameSoul دارای کلاک پایه‌ی ۱۵۱۸ مگا هرتزی، کلاک بوست ۱۷۳۳ مگا هرتزی و پهنای باند ۸ گیگابیت بر ثانیه برای هر واحد حافظه باشد (۱۹۲-بیت/۳ گیگابایت).

دیگر مدل‌ها را که بعضاً سریعتر هم هستند، می‌توان در اسلایدها مشاهده کرد. بنا بر شنیده‌ها مدل ۳ گیگابایتی در ماه سپتامبر برای رقابت با کارت‌های رادئون RX 470 و مدل 4 گیگابایتی RX 480 شرکت ای‌ام‌دی (AMD) وارد بازار خواهد شد.


منبع Guru3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده