// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

کونامی از تیم انگلیسی جدید PES 2017 در گیمزکام 2016 رونمایی می‌کند

کونامی، استودیو سازنده PES 2017، اخیرا توانسته مجوز استفاده از یک تیم جدید از لیگ برتر انگلیس را خریداری کند که در جریان گیمزکام 2016 از آن رونمایی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

آدام بهاتی، مدیر انجمن سری PES، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که کونامی موفق شده مجوز استفاده از یک تیم جدید از لیگ برتر انگلیس را در بازی PES 2017 کسب کند.

همچنین بنظر می‌رسد در گیمزکام ۲۰۱۶ که در اواخر ماه آگوست میلادی برگزار می‌شود، شاهد اخبار تکمیلی بیشتری از این تیم باشیم زیرا در حال حاضر اطلاعات بیشتر در اختیار قرار داده نشده است. فقط وی اعلام کرد که اخیرا منچستر یونایتد دیگر تیم لیگ جزیره با کونامی قرار داد امضا کرده است. از دیگر تیم‌های لایسنس شده انگلیسی می‌توان به آرسنال اشاره کرد.

از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به منتشر شدن لیست استادیوم‌های موجود در بازی PES 2017 اشاره کرد که آدام بهاتی قبلا آن را منتشر کرده بود. استادیوم‌های موجود در این نسخه خیلی بیشتر از نسخه قبلی است. همچنین وی گفته بود که آن‌ها نمی‌توانند به رقابت جدی با الکترونیک آرتز بر سر لایسنس کردن تیم‌ها و استادیوم‌ها بپردازند ولی، تلاش‌اشان را برای بهتر شدن این دو بخش انجام می‌دهند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده