// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

شایعه: نسخه آزمایشی بروزرسانی ۴.۰ پلی‌ استیشن 4 در اواخر ماه آگوست منتشر می‌ شود

متقاضیان آزمایش کردن نسخه آزمایشی بروزرسانی جدید پلی‌استیشن 4 احتمالا می‌توانند از اوایل شهریور ماه (اواخر آگوست میلادی) منتظر این بروزرسانی باشند. با زومجی همراه باشید.

طبق گفته‌های تیداکس، یکی از منابع داخلی صنعت بازی‌های ویدیویی، بنظر می‌رسد بین تاریخ‌های ۳ شهریور ماه الی ۱۰ شهریور ماه  (۲۴ آگوست الی ۳۱ آگوست میلادی) شاهد انتشار نسخه آزمایشی بروزرسانی جدید پلی‌استیشن 4 باشیم. بنظر می‌رسد این اخبار درست باشند زیرا این منبع قبلا تاریخ رویداد «نشست پلی‌استیشن» را بدرستی اعلام کرده بود.

تمامی این اخبار در حالی است که قبلا سونی اعلام کرده بود احتمالا این بروزرسانی در اوایل ماه آگوست میلادی عرضه خواهد شد. با این حال الان وسط ماه آگوست میلادی هستیم و هنوز خبری از این بروزرسانی نیست.

تعداد محدودی برای آزمایش کردن این بروزرسانی انتخاب شده‌اند که طی یک ایمیل سایر دستورات و نکات استفاده برای آن‌ها توضیح داده شده است. نحوه انتخاب شدن افراد از بین کسانی بوده که در اواخر ماه جولای میلادی، برای آزمایش کردن فریمور ۴.۰ ثبت نام کرده بودند. همچنین پس از منتشر شدن نسخه آزمایشی این بروزرسانی، جزئیات کامل و تغییرات نیز از سوی سونی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده