// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

برخی از شخصیت‌های مجموعه بازی‌های Assassin's Creed در فیلم سینمایی آن نیز حضور دارند

بر طبق اعلام یکی از عوامل فیلم سینمایی Assassin's Creed، تعدادی از شخصیت‌های مجموعه بازی‌های سری Assassin's Creed در این فیلم حضور خواهند داشت. با زومجی همراه باشید.

تاکنون نمایش‌ها و اخبار متعددی از فیلم سینمایی موردانتظار Assassin's Creed منتشر شده است. این فیلم که در تغییر رویکرد مخاطبین سینما نسبت به فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، در آخرین ماه از سال میلادی ۲۰۱۶ اکران خواهد شد. حال دیوید وایلدگوس، مسئول تیم طراحی و ساخت سلاح‌های فیلم سینمایی Assassin's Creed در مصاحبه با وب‌سایت Entertainment Weekly، خبر از حضور تعدادی از شخصیت‌های سری بازی‌های ویدیویی Assassin's Creed در این فیلم داده است. وی در این باره گفته است:

در فیلم سینمایی Assassin's Creed، شخصیت‌هایی حضور دارد که مستقیما از بازی‌های ویدیویی آورده شده‌اند.

اما بهره‌گیری از عناصر به نمایش درآمده در مجموعه بازی‌های Assassin's Creed، تنها به شخصیت‌ها ختم نمی‌شود، زیرا که دیوید وایلدگوس اعلام کرده است که سلاح‌های این دسته از شخصیت‌‌های مشترک بین فیلم و بازی، نیز دقیقا همانند بازی‌های ویدیویی خواهند بود. دیوید وایلدگوس در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که هیچ‌یک از شخصیت‌های اصلی و قهرمانان مجموعه Assassin's Creed در فیلم اقتباسی حضور نخواهند داشت و این بدان معنا است که شاهد حضور شخصیت‌های اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه و الطائر ابن لا احد در این فیلم نخواهیم بود:

شخصیت‌هایی که از بازی‌های ویدیویی در این فیلم حضور دارند، جزء شخصیت‌های اصلی نیستند، با این حال در بین بازیکنان بسیار مشهور بوده و طرفداران از مشاهده آن‌ها لذت خواهند برد.

از بین شخصیت‌های مشترک بین بازی‌ها و فیلم Assassin's Creed می‌توان به آلن ریکین، مدیرعامل ابسترگو اشاره کرد. پیش از این اعلام شده که هدف کمپانی یوبی‌سافت از ساخت فیلم سینمایی Assassin's Creed فقط کسب سود نبوده است:

ساخت این فیلم بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته. این امر برای وجهه برند Assassin's Creed بسیار مفید است. ما طرفداران باسابقه فراوانی داریم، اما تصمیم ما این است که مجموعه Assassin's Creed را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم که در آینده بازی‌های این مجموعه را تجربه کنند.

کمپانی یوبی‌سافت برخلاف سنت چندین ساله خود، به منظور فراهم کردن زمینه بازاریابی بهتر برای فیلم و بررسی مجدد مجموعه بازی‌های ویدیویی، امسال بازی جدیدی از سری Assassin's Creed را منتشر نخواهد کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه بازی جدید این سری که در کشور مصر جریان دارد، در سال ۲۰۱۷ پخش شده است. فیلم سینمایی Assassin's Creed که وظیفه سکان‌داری آن را جاستین کورزل برعهده دارد، با حضور بازیگرانی از جمله مایکل فاسبندر (کالوم لینچ/اگیلار د نرها)، ماریون کوتیارد (سوفیا ریکین) و جرمی آیرونز (آلن ریکین) در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده