// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

جزئیات Season Pass بازی Final Fantasy XV مشخص شد

استودیو اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، طی یک خبر جزئیاتی از محتویات سیزن‌پس بازی Final Fantasy XV را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

هفته پیش خبری از سوی استودیو اسکوئر انیکس منتشر شد در مورد بسته‌های الحاقی بازی Final Fantasy XV. این استودیو ژاپنی نام ۶ بسته الحاقی را که برای این بازی در نظر گرفته شده منتشر کرد اما متاسفانه در آن زمان جزئیات این بسته‌های الحاقی منتشر نشد. حال جزئیات این ۶ بسته الحاقی نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

بسته الحاقی اول - Booster Pack:

این بسته الحاقی شامل یک سری اسلحه قدرتمند که هر کدام از آن‌ها مزیت‌های خاص خود را دارا هستند. از این با این اسلحه‌های جدید مبارزات بازی هیجان بیشتری به خود خواهد گرفت.

بسته الحاقی دوم - Episode Gladio:

در این بسته الحاقه نگاهی می‌اندازیم به داستان گلادیوس یکی از دوستان نزدیک شاهزاده نوکتیس و وی به عنوان شخصیت قابل بازی این بسته الحاقی خواهد بود.

بسته الحاقی سوم - Holiday Pack:

طی این بسته الحاقی یک سری آیتم جهت تزئین کردن بازی خود دریافت خواهید کرد.

بسته الحاقی چهارم - Episode Ignis:

این بسته الحاقی مختص به شخصیت ایگنیس و نگاهی به داستان وی بوده و می‌توانید به عنوان شخصیت قابل بازی با ایگنیس به بازی کردن بپردازید.

بسته الحاقی پنجم - Episode Prompto:

این بسته الحاقی مختص به شخصیت پرومپتو و نگاهی به داستان وی بوده و می‌توانید به عنوان شخصیت قابل بازی با ایگنیس به بازی کردن بپردازید.

بسته الحاقی ششم - Expansion Pack:

آخرین بسته الحاقی بازی به شما اجازه می‌دهد تا Final Fantasy XV را به شکلی متفاوت و جدید بازی کنید.

جالب‌ترین نکته در مورد بسته الحاقی ششم این است که ابتدا این بسته الحاقی با نام Online Expansion Pack معرفی شده بود. به نظر می‌رسد با این بسته الحاقی یک بخش آنلاین به بازی اضافه خواهد شد. زیرا در توضیحات این بسته الحاقی در فروشگاه پلی‌استیشن ذکر شده که حتما برای تجربه کردن به اشتراک پلی‌استیشن پلاس نیاز دارید. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این بسته الحاقی در دسترس نیست ولی به احتمال زیاد پای یک بخش چند نفره در میان است.

بازی Final Fantasy XV در تاریخ مهر ماه (۳۰ سپتامبر میلادی) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده