نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

Minecraft VR هفته آینده برای آکیولس ریفت عرضه خواهد شد

طراح نسخه‌های Windows 10 و نسخه‌های موبایل بازی ماینکرفت، امروز اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی هفته آینده برای هدست آکیولس ریفت عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدت‌ها بود که طرفداران بازی محبوب Minecraft منتظر بودند تا این بازی برای هدست‌ واقعیت مجازی Oculus Rift عرضه شود. پیش از این قرار بود که این نسخه از بازی اواخر سال جاری میلادی عرضه شود که مشخص شد این اتفاق خیلی زودتر از آن‌چه همه فکر می‌کردند، رخ خواهد داد.

توماسو چکچی، طراح نسخه‌های ویندوز 10 و موبایل بازی، امروز در حساب رسمی توییتر خود با انتشار توییتی این خبر را به علاقمندان اعلام کرد. وی در این توییت گفت که نسخه 0.15.6 بازی که از هدست ریفت پشتیبانی خواهد کرد، هفته آینده عرضه خواهد شد. با اینکه وی در ادامه از ارائه تاریخ دقیق خودداری کرد، اما به زودی باید منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم. نسخه واقعیت مجازی بازی در ماه فروردین معرفی شد و در آن زمان اعلام شد که تمام ویژگی‌های بازی در نسخه واقعیت مجازی آن نیز وجود خواهند داشت.

با اینکه در حال حاضر نسخه واقعیت مجازی بازی در انحصار هدست آکیولس ریفت است، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نه چندان دور، این نسخه از بازی برای دیگر هدست‌های واقعیت مجازی یعنی HTC Vive و پلی‌استیشن VR نیز در دسترس قرار بگیرد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده