نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

جیسون موموآ در ریبوت فیلم The Crow بازی خواهد کرد

چندین سال است که ساخت بازسازی فیلم کلاغ (The Crow) محصول سال ۱۹۹۴، تایید شده است. حال گفته می‌شود جیسون موموآ، بازیگر و ستاره نقش آکوامن در فیلم لیگ عدالت (Justice League)، قرار است در این فیلم بازی کند.

در سال‌های اخیر بازسازی فیلم The Crow در دست ساخت و توسعه بوده است، اما انواع تاخیرهای مختلف در شروع تولید و موانع قانونی باعث کند شدن روند توسعه و ساخت فیلم شده است و طرفداران این فیلم همچنان در انتظار تولید و اکران آن هستند. با این حال، بنا به گفته مشیبل، در حال حاضر خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه جیسون موموآ، بازیگر و ستاره نقش آکوامن، در حال مذاکره برای گرفتن نقش اصلی این فیلم است. این بازیگر تصویری مشترک از خود و کرین هاردی، کارگردان فیلم The Crow، در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است.

همچنین مشیبل تایید کرده است که موموآ قرار است نقش اصلی فیلم The Crow را ایفا کند. هاردی مدت زیادی است که در این پروژه به عنوان کارگردان حضور داشته است، هرچند در اوایل سال جاری خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه وی این پروژه را ترک کرده است، اما به نظر می‌رسد دوباره وی به این پروژه برگشته است و کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. موموآ در جهان سینمایی دی‌سی نیز حضور دارد و قرار است در فیلم Justice League در نقش آکوامن حضور داشته باشد، این فیلم قرار است سال آینده اکران شود، اولین فیلم مستقل شخصیت آکوامن با بازی موموآ، به نام آکوامن (Aquaman) نیز در سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت. او پیش از این در نقش کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شناخته شده است و علاوه بر این در بازسازی فیلم کونان بربر (Conan the Barbarian) که در سال ۲۰۱۱ اکران شد، در نقش اصلی حضور داشت.

اولین فیلم The Crow که اقتباسی از کتاب کامیک جیمز اوبار با همین نام بود، در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران رو به رو شد و به موفقیت  تجاری و مالی خوبی دست پیدا کرد، اما مرگ ناگهانی براندون لی، ستاره اصلی این فیلم، تمامی این مجموعه را تحت الشعاع خود قرار داد. ادامه این فیلم با عنوان کلاغ: شهر فرشتگان (The Crow: City of Angels) در سال ۱۹۹۶ اکران شد و شکست بزرگی را برای سازندگان آن در پی داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده