نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازیکنان No Man's Sky طی یک روز در کشف کردن گونه ها از بشریت پیشی گرفتند

بازیکنان No Man's Sky موفق شده‌اند در عرض یک روز، ۱۰ میلیون گونه‌ی مختلف را در این بازی پیدا کنند که این عدد از تعداد کل گونه‌های کشف‌شده در سیاره‌ی زمین بیشتر است. با زومجی همراه باشید.

بازی No Man's Sky دو-سه روزی است که برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده و در این مدت توجه بسیاری از دارندگان این کنسول را به سوی خودش جذب کرده است. به نظر می‌رسد که این بازی به‌لطف دنیای گسترده‌اش، که ۱۸ کوینتیلیون (۱۰۱۹ × ۱٫۸) سیاره را شامل می‌شود، در روزهای پیش رو رکوردهای مختلفی را از خودش به جا بگذارد؛ رکوردهایی که یکی از آن‌ها در همان روز اول انتشار No Man's Sky به ثبت رسیده است.

شان مورِی، بنیان‌گذار استودیو هلو گیمز (سازنده‌ی بازی)، طی توییتی گفت که بازیکنان No Man's Sky در زمینه‌ی اکتشاف گونه‌های جدید موجودات از بشریت پیش افتاده‌اند. وی در توییتر نوشت:

در ساعات پایانی شب، ما در No Man's Sky به [رکورد] ۱۰ میلیون گونه‌ی کشف‌شده دست پیدا کردیم… این [رقم] از تعداد [گونه‌های] کشف‌شده در [سیاره‌ی] زمین بالاتر است.

موری این خبر را تقریباً هم‌زمان با آغاز انتشار No Man's Sky در اروپا، اعلام کرد؛ درحالی‌که بازی یک روز زودتر در آمریکای شمالی عرضه شده بود.

وضعیت سرورهای بازی مورد دیگری بود که موری در توییت‌های‌اش به آن اشاره کرد. سرورهای بازی در ساعات آغازین با هجوم بازیکنان روبه‌رو شده و از این نظر فشار زیادی را متحمل شده بودند. بنیان‌گذار هلو گیمز در این مورد نوشت:

همه‌چیز مرتب است دوستان. سرورها کاملاً روبه‌راه هستند. فقط اجازه بدهید مهندس شبکه‌ی‌مان را پیدا کنیم.

الان تعداد افرادی که سرگرم بازی هستند بسیار زیاد است. امکان‌اش هست که تعدادی از شما از بازی خارج شوید؟ تصمیم‌اش با خودتان.

اینکه [بخش] اکتشافات [بازی] هنوز دارد کار می‌کند خودش تاییدی است بر اینکه برنامه‌نویس‌های شبکه‌ی ما کارشان را بلدند.

کاربران پی‌سی از فردا، جمعه ۲۲ مرداد، می‌توانند No Man's Sky را روی سیستم‌عامل ویندوز تجربه کنند.


منبع VideoGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده