نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تماشا کنید: نویسندگان Mafia 3 دلیل همکاری Cassandra با Lincoln‌ را توضیح می دهند

شرکت توکی گیمز (2K Games) در تریلر جدیدی از بازی Mafia 3، در خصوص رابطه‌ی دو شخصیت کاساندرا و لینکلن توضیحات بیشتری ارائه داده است. با زومجی همراه باشید.

لینکلن کلی، نقش اول Mafia 3 که چندی پیش در ویدیویی معرفی شد، نمی‌تواند به تنهایی در مبارزه‌اش پیروز شود. داستان Mafia 3 در خصوص لینکلن کلی است اما متحدانی که با او همکاری می‌کنند نیز به اندازه‌ی او در این داستان تاریخی خانوادگی، تبه کاری و انتقام جویی دارای اهمیت هستند.

کاساندرا، ملکه‌ی جاودگر، یکی از دسیسه بازترین شخصیت‌هایی است که تا کنون ملاقات کرده‌ایم؛ تریلر کوتاهی که برای معرفی او منتشر شد به این موضوع اشاره داشت که وی در Mafia 3 به دنبال انتقام است، اما اطلاعات بسیاری کمی از او ارائه می‌داد.

حال ویدئویی جدید از پشت صحنه‌ی Mafia 3 که در ادامه آمده است اطلاعات بیشتری از کاساندرا را در اختیار ما قرار می‌دهد. اگر لینکلن بتواند اعتماد این زن قدرتمند و رهبر سندیکای هائیتی را جلب کند انقدر عاقل خواهد بود که بر خلاف نظراتش عمل نکند.

|

Mafia 3 توسط استودیو هنگر 13 (Hangar 13) در حال ساخت است و توکی گیمز نیز وظیفه‌ی انتشار بازی در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را خواهد داشت. داستان این بازی در شهر خیالی دو بازی‌ قبلی سری مافیا، که از نیواورلان ۱۹۶۰ الهام گرفته بود، رخ نخواهد داد.

بازی‌های قبلی سری Mafia در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ رخ می‌دادند و با فضای گانگستری قدیمی سازگاری داشتند. اما داستان Mafia 3 با پس زمینه‌ای از تحرکات حقوق بشری رخ می‌دهد و به جای بازگشت مجدد به فضای گانگستری قدیمی، تصویری جدید از خانواده‌های تبهکار سازماندهی شده ارائه خواهد داد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده