نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

نسخه کالکتور و سه بعدی فیلم Star Wars: The Force Awakens تایید شد

کمپانی والت دیزنی پیکچرز و لوکاس‌فیلم سرانجام نسخه کالکتور و بلوری سه بعدی فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) را تایید و محتویات این نسخه را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نسخه کالکتور و بلوری سه بعدی فیلم Star Wars: The Force Awakens در پاییز امسال منتشر خواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان منتشر کرده است، این نسخه منحصر به فرد که قرار است دارای ۴ دیسک باشد، در همه مناطق جهان همزمان عرضه نمی‌شود. در ادامه تاریخ عرضه این نسخه در برخی از کشورها را می‌توانید مشاهده کنید:

  • هلند و سوئد در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان)
  • ایتالیا و اسپانیا در تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان)
  • استرالیا در تاریخ ۹ نوامبر (۱۹ آبان)
  • آمریکا و کانادا در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان)
  • برزیل در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان)
  • آلمان در تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذر)

این مجموعه شامل نسخه بلوری سه بعدی فیلم، نسخه بلوری استاندارد فیلم، یک نسخه کپی دیجیتالی از فیلم و نسخه دی‌وی‌دی فیلم است. علاوه بر بخش‌هایی که پیش از این نیز منتشر شده است، این نسخه دارای موارد جدیدی نیز از جمله بخش‌های از پست صحنه این فیلم با حضور تیم تولید و بازیگران که پیش از این آن را مشاهده نکرده‌ایم، می‌توان اشاره کرد. شاید بشه گفت بهترین و هیجان انگیزترین بخش این مجموعه، صحنه‌های حذف شده‌ فیلم Star Wars: The Force Awakens باشد که در نسخه اصلی خانگی این فیلم گنجانده نشده بود. لوکاس‌فیلم هنوز قیمت این نسخه را تاکنون تعیین و اعلام نکرده است. شما در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به نسخه کالکتور و سه بعدی بلوری فیلم Star Wars: The Force Awakens را مشاهده کنید:

چندی پیش فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII)، که ادامه فیلم The Force Awakens است، به پایان رسیدفیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، پیش از اکران این فیلم، طرفداران فیلم جنگ ستارگان می‌توانند به دیدن اولین نسخه فرعی مجموعه جنگ ستارگان که امسال اکران می‌شود، بروند. فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به عنوان اولین قسمت از مجموعه فرعی جنگ ستارگان، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده