نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تماشا کنید: رویارویی تیم المپیک ۲۰۱۶ آمریکا و تیم رویایی در NBA 2K17

استودیو تو کی اسپورتز، امروز ویدیو جدیدی از بازی NBA 2k17 منتشر کرد که در آن می‌توانیم رویارویی دو تیم المپیک ۲۰۱۶ آمریکا و تیم رویایی را مشاهده کنیم. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

المپیک ۲۰۱۶ در کشور برزیل جریان دارد و به همین مناسبت، 2K Sports، سازنده بازی NBA 2K17، ویدیو جدیدی از این بازی منتشر کرده است که در آن می‌توانیم شاهد مسابقه بین تیم رویایی آمریکا و تیم المپیک ۲۰۱۶ این کشور باشیم. تمرکز این ویدیو بیشتر برروی مراسم پیش از بازی و خوشحالی برخی از بازیکنان است. یکی دیگر از نکاتی که ویدیو برروی آن تمرکز دارد،‌ این است که بازی به شما این امکان را می‌دهد که با تیم رویایی سال ۱۹۹۲ در مقابل تیم المپیک امسال ایالات متحده، مسابقه دهید. 

اکثر بازیکنان تیم سال ۲۰۱۶ را ستاره‌های فعلی بسکتبال آمریکا تشکیل می‌دهند و همچنین مربی این تیم یعنی مایک کریزوسکی نیز به طور کامل در بازی شبیه‌سازی شده است. از بازیکنانی نیز که در تیم رویایی حضور دارند می‌توان به مایکل جردن، مجیک جانسون و لری برد اشاره کرد که پیش از این نیز در بازی آنها را دیده بودیم. از بازیکنان جدید تیم رویایی، می‌توان به چارلز بارکلی اشاره کرد که برای اولین بار است در این بازی حضور پیدا کرده است:

|  

بازیکن روی کاور نسخه ۲۰۱۷ بازی، پل جورج است. چندی پیش نیز اعلام شد که یک نسخه از بازی با نام نسخه افسانه‌ای عرضه خواهد شد که برروی آن تصویر کوبی برایانت حضور دارد.

NBA 2K17 در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده