نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Quantum Break از ۲۴ شهریور به فروشگاه استیم و خرده فروشی ها می‌آید

بازی Quantum Break قرار است در آخرین روزهای تابستان به مجموعه بازی‌های فروشگاه استیم (Steam) اضافه شود و با قیمت ۴۰ دلار در دسترس کاربران پی‌سی قرار بگیرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Quantum Break پیش‌تر از طریق فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 عرضه شده بود. اکنون مایکروسافت و استودیو رمدی (Remedy Entertainment)، ناشر و سازنده‌ی بازی، خبر داده‌اند که این بازی به‌زودی از طریق فروشگاه استیم هم برای پی‌سی منتشر خواهد شد. این فروشگاه قرار است از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) میزبانی از کوانتوم بریک را آغاز کند. آن‌طور که در صفحه‌ی بازی در استیم عنوان شده، کاربران می‌توانند آن را بر روی ویندوز 7 هم نصب کنند و الزامی به داشتن ویندوز 10 وجود ندارد. نسخه‌ی موجود در استیم، که قرار است آخرین به‌روزرسانی‌های بازی را به‌همراه داشته باشد، ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

هم‌زمان با قرارگیری Quantum Break در استیم، قرار است نسخه‌ی کالکتور بازی هم با نام Quantum Break: Timeless Collector's Edition و قیمت ۴۰ دلار برای رایانه‌های شخصی به بازار راه پیدا کند. وظیفه‌ی انتشار این نسخه‌ی فیزیکی بر عهده‌ی نوردیک گیمز (Nordic Games) است که پیش‌تر در زمینه‌ی انتشار نسخه‌ی پی‌سی بازی‌هایی مانند Alan Wake و Ori and the Blind Forest با مایکروسافت همکاری کرده است. نسخه‌ی Timeless Collector's Edition شامل این ویژگی‌ها و موارد خواهد بود:

  • بسته‌بندی باکیفیت
  • پنج عدد دیسک بازی (نیازمند فعال‌سازی از طریق استیم با رمز یک‌بار مصرف)
  • دفترچه و ویدیو مراحل ساخت بازی
  • دیسک صوتی موسیقی‌های بازی
  • دو عدد پوستر
  • راهنمای راه‌اندازی سریع

بازی Quantum Break در نیمه‌ی فروردین‌ماه برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده