نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

آپدیت نسخه پی سی Overwatch با هدف رفع باگ حالت Lucioball عرضه شد

حالت Lucioball چندی پیش برای بازی Overwatch عرضه شد و پس از مدتی گیمر‌ها خبر از یک باگ عجیب در آن دادند. حال بلیزارد با انتشار آپدیتی این باگ را رفع کرده است.

حالت Lucioball بازی Overwatch که به مناسبت آغاز مسابقات المپیک ریو 2016 برای آن عرضه شده است، از یک باگ عجیب رنج می‌برد؛ این حالت در اصل فقط باید با شخصیت Lucion قابل بازی باشد که این باگ باعث می‌شد تا گیمر‌ها بتوانند با دیگر شخصیت‌ها نیز Lucioball را تجربه کنند. بلیزارد چندی پیش در واکنش به این مشکل اعلام کرد که طرفداران باید فقط شخصیت «لوسیو» را برای این حالت انتخاب کنند و در صورتی که از شخصیت‌های دیگری استفاده کنند، با آن‌ها برخورد خواهد شد. این کمپانی همچنین وعده داد که به‌زودی این مشکل را حل خواهد کرد.

حال Blizzard یک بروزرسانی جدید برای نسخه پی‌سی اورواچ ارائه کرده که این باگ را رفع می‌کند. ابن آپدیت به‌زودی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. همچنین آپدیت مذکور یک‌سری تغییرات دیگر هم در بازی اعمال کرده است. از این پس ریسپاون شدن اعضای تیم مدافع پس از مرگ، ۱۰ ثانیه طول خواهد کشید. همچنین سرعت حرکت محموله (محموله حالت Escort) در نقشه Watchpoint: Gibraltar نیز تا حدودی کم‌تر شده است؛ چرا که گیمر‌ها اعلام کرده بودند این محموله با سرعت زیادی حرکت می‌کند و باعث می‌شود بازی خیلی زود به پایان برسد.

از دیگر تغییراتی که آپدیت جدید Overwatch در بازی اعمال می‌کند می‌توان به رفع شدن مشکل لود ناقص قهرمان‌ها در صفحه انتخاب شخصیت، حل یک سری باگ‌های حالت رقابتی، رفع مشکل نمایش نادرست رابط کاربری در برخی از زبان‌ها و حل مشکل خروج برخی از گیمر‌ها از مرز‌های نقشه‌ها اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده