نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

کارگردان Ghosbusters هیچ فیلم کلاسیک دیگری را ریبوت نخواهد کرد

پل فیگ، کارگردان فیلم ریبوت شکارچیان روح (Ghostbusters) که ماه گذشته اکران شد، اعلام کرد دیگر قصد ریبوت هیچ فیلم کلاسیک دیگری را ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ماه گذشته نسخه بازسازی شده فیلم Ghostbusters برروی پرده سینماها اکران شد. حال Paul Feig، کارگردان فیلم،‌ مصاحبه‌ای با وب‌سایت هافینگتون پست انجام داده و اعلام کرده که وی فقط به خاطر شرایط خاصی کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است و دیگر هرگز قصد دارد که فیلمی قدیمی را بازسازی کند. وی در پاسخ به خبرنگار این وب‌سایت که از او پرسیده بود که آیا قصد دارد فیلم کلاسیک دیگری را ریبوت کند، با خنده گفت:

نه. نه. نه! من هرگز این کار را نخواهم کرد. فیلم شکارچیان روح بسیار وسوسه‌انگیز بود زیرا من می‌دانستم که می‌توانم کاری هیجان‌انگیز با آن بکنم. یک فیلم دنباله مانند با حضور شخصیت‌های جدید زن و با حضور کم شخصیت‌های اصلی!

پیش از اکران فیلم،‌ بسیاری نسبت به آن خوشبین نبودند زیرا فکر می‌کردند تصمیم فیگ برای استفاده از شخصیت‌های مونث، به فیلم لطمه می‌زند. با این حال، کمپانی تصاویر سونی،‌ حمایت خود را از پروژه اعلام کرد و حال مشخص شده که دنباله‌ای نیز برای فیلم ساخته خواهد شد. علاوه بر این، چندی پیش نیز ساخت یک انیمیشن بر اساس این مجموعه اعلام شد که Ghostbusters: Ecto Force نام دارد و داستان آن در سال ۲۰۵۰ می‌گذرد و قرار است که اوایل سال ۲۰۱۸ پخش شود.

فیلم شکارچیان روح تا به حال توانسته در باکس‌آفیس جهانی به فروشی معادل ۱۷۹/۵ میلیون دلار دست پیدا کند. هزینه ساخت فیلم نیز ۱۴۴ میلیون دلار برآورد شده است.

در دیگر اخبار مربوط به پل فیگ، وی در حال حاضر در حال کار برروی دنباله‌ای برای فیلم موفق جاسوس (Spy) است. در آن پروژه نیز مانند شکارچیان روح و قسمت اول فیلم جاسوس،‌ ملیسا مک‌کارتی به عنوان نقش اول حضور دارد.   


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده