نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

رویداد پلی استیشن در اوایل ماه سپتامبر با احتمال رونمایی از پلی استیشن نئو برگزار خواهد شد

شرکت سونی (Sony)، زمان برگزاری نشست پلی‌استیشن را که احتمالاً مربوط به رونمایی از  پلی‌استیشن نئو است اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

 پیرو گزارش‌هایی که از احتمال رونمایی سونی از پلی استیشن نئو در ماه سپتامبر صحبت می‌کردند، این شرکت به طور رسمی دعوت نامه‌هایی را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. این مراسم که «نشست پلی‌استیشن» نام دارد در ساعت ۳ بعد از ظهر ۷ سپتامبر به وقت شرق آمریکا (ساعت ۱۱:۳۰ شب ۱۷ شهریور به وقت ایران) در سالن نمایش پلی‌استیشن نیویورک برگزار خواهد شد. سونی به صراحت اعلام نکرده که قصد نمایش چه چیزی را دارد، اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این مراسم برای رونمایی از پلی‌استیشن 4 جدید خواهد بود.

سونی وجود پلی‌استیشن 4 جدید را با اسم رمز نئو پیش از برگزاری E3 2016 تأیید کرده بود. اما نکته‌ی غافلگیر کننده این بود که آنها ترجیح دادند تا در طول مراسم هیچ صحبتی درباره‌ی این کنسول جدید نکنند، در حالی که مایکروسافت (Microsoft) هر دو کنسول ایکس‌باکس وان S و پروژه اسکورپیو را در طول E3 معرفی کرد. پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر عرضه‌ی پلی‌استیشن نئو پیش از پایان سال ۲۰۱۶ وجود داشتند. هرچند، با رونمایی مایکروسافت از پروژه اسکورپیو این احتمال وجود دارد که برنامه‌ی سونی تغییر کرده باشد.

همانند پروژه اسکورپیو که در کنار مدل‌های کنونی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان S که به تازگی عرضه شده قرار خواهد گرفت، پلی‌استیشن نئو نیز قرار است «در کنار مدل استاندارد پلی‌استیشن 4 قرار گرفته و مکمل آن باشد.» هر دو کنسول پلی‌استیشن نئو و پلی‌استیشن 4 بازی‌های یکسانی را اجرا خواهند کرد. به گفته‌ی سمیت سرکار، نویسنده‌ی وب سایت پالیگان، نشست پلی‌استیشن به صورت زنده نمایش داده خواهد شد.

Playstation Meeting Live

انتظار شما از این مراسم، پلی‌استیشن نئو، زمان عرضه‌ و قیمت احتمالی این کنسول چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده