نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Far Cry 3: Blood Dragon به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد بازی Far Cry 3: Blood Dragon محصول کمپانی یوبی‌سافت، به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان روز به روز گسترده‌تر و بلندتر می‌شود، حال مایکروسافت از اضافه شدن بازی دیگری به فهرست این قابلیت محبوب و پرطرفدار کنسول ایکس‌باکس وان خبر داده است. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌‌باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در وبسایت خودش اعلام کرد که بازی  Far Cry 3: Blood Dragon محصول کمپانی یوبی‌سافت، به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است، Blood Dragon که از بازی‌های دهه ۸۰ الهام گرفته شده است ابتدا در سال ۲۰۱۳ بر روی ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و نقد‌های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

Far Cry 3: Blood Dragon

حجم بازی Far Cry 3: Blood Dragon بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان ۲.۱۸ گیگابایت است.در صورتی که از قبل بازی Far Cry 3: Blood Dragon را دیجیتالی خریداری کرده باشید، این بازی به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه خواهد شد، اما در صورتی که می‌خواهید این بازی را برای اولین بار تهیه کنید، این بازی با قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس است. این اثر، تنها بازی از مجموعه Blood Dragon موجود بر روی کنسول ایکس‌باکس وان نیست، در ماه ژوئن نیز بازی Trials of the Blood Dragon بر روی این کنسول منتشر شد.

تاکنون بیش از ۲۰۰ بازی به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است، شما در اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید. مایکروسافت برنامه زمان‌بندی شده‌ای را برای انتشار و اضافه شده بازی‌ها مختلف به این قابلیت ندارد، اما هر زمان بازی آماده باشد، منتشر خواهد شد. در هفته گذشته، مایکروسافت بازی‌های دیگری از جمله Nin2-Jump ،New Rally-X و Mr. Driller Online را نیز به این قابلیت اضافه کرده است. ماه گذشته، سرانجام بازی محبوب Red Dead Redemption به قابلیت Backward Compatibility اضافه شد و در ماه اردیبهشت نیز بازی محبوب Call of Duty: Black Ops به فهرست بازی‌های پشتیبانی‌کننده از این قابلیت اضافه شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده