// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

بازی رایگان Naruto Online در کشورهای اروپایی منتشر شد

Naruto Online، بازی رایانه‌های شخصی مبتنی بر مرورگر کمپانی بندای نامکو اکنون برای بازیکنان اروپایی نیز در دسترس قرار گرفته است. توسعه‌دهندگان، هفته گذشته عرضه این بازی را تائید کرده بودند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اوسیس گیمز (Oasis Games)، با عمل به وعده خود بازی ناروتو آنلاین (Naruto Online) را در نهایت برای کشورهای اروپایی در دسترس قرار داد. این بازی جدید نقش‌آفرینی چند نفره آنلاین کلان (MMORPG) تحت مرورگر، همچنین دارای مکانیک مبارزه نوبتی است. این بازی اکنون تحت لیسانس بندای نامکو (Bandai Namco)، ناشر مجموعه بازی‌های ناروتو در دسترس همگان قرار دارد.

اوسیس گیمر در بیانیه انتشار Naruto Online‌ گفت:

در حالی که بازی صادقانه از داستان مجموعه انیمه پیروی می‌کند؛ Naruto Online، تنها بازی از مجموعه است که اجازه ادامه داستان را [به بازیکنان] می‌دهد. علاوه بر این، پنج شخصیت جدید از عناصر زمین، آب، آتش، باد و آذرخش معرفی خواهند شد. بازیکنان با انتخاب یکی از پنج شخصیت قادر به آغاز یک ماجراجویی جدید، افزایش تجربه در ماموریت‌های مختلف و [تجربه] انواع حالت‌های گیم‌پلی هستند.

با توجه به پیروی این بازی از داستان اصلی مجموعه ناروتو، Naruto Online نیز در برگیرنده تمامی مناطق آشنا در مجموعه خواهد بود. دیگر خبر خوب برای طرفداران ناروتو صداپیشگی هنرمندان مجموعه انیمه است که مسلما حال و هوای دیگری را به این بازی تحت مرورگر می‌دهد. اوسیس گیمز همچنین از وجود میان‌پرده‌‌های مختلف در لحظات کلیدی انیمه خبر داده است.

Naruto Online علاوه بر حالت تک‌نفره دارای بخش چندنفره نیز خواهد بود. بازیکنان با جمع‌آوری تیم‌های خود قادر به مبارزه با باس‌ها و دشمنان مختلف هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده