نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

مسابقات Gears of War 4 Pro Circuit با ۱ میلیون دلار جایزه نقدی توسط مایکروسافت تایید شد

کمپانی مایکروسافت و استودیو کوالیشن  مسابقات Pro Circuit را برای بازی Gears of War 4 با ۱ میلیون دلار جوایز نقدی تایید کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حاشیه پخش زنده فینال بزرگ مسابقات MLG بازی Gears of War در شمال آمریکا، استودیو کوالیشن اخبار جدیدی را در مورد بازی Gears of War 4 منتشر کرد. مایکروسافت و کوالیشن در نظر دارند مسابقات Pro Circuit این بازی را با کمک Major League Gaming و Gfinity  و جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری برگزار کنند. شما در ادامه می‌توانید تریلر تایید و معرفی این مسابقات را مشاهده کنید:

|

بازی Gears of War 4 که توسط استودیوهای مایکروسافت منتشر می‌شود و استودیو کوالیشن وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد، در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند. در جریان رویداد کامیک کان 2016 که در سن‌ دیگو برگزار شد، مایکروسافت در حساب رسمی ایکس‌باکس در یوتیوب، ویدیویی ۶ دقیقه‌ای از بخش داستانی بازی Gears of War 4 را منتشر کرد. همچنین یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام The BGB، ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی این بازی در نقشه Forge منتشر کرده است. مایکروسافت اخیرا ویدیویی از جزییات کنسول ایکس‌باکس وان S به همراه نسخه محدود بازی Gears of War 4 منتشر کرده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده