// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

تماشا کنید: معرفی Greystone، شخصیت جدید بازی Paragon

یکی از بازی‌های محبوب سبک MOBA این روزها، Paragon، محصول اپیک گیمز است. به تازگی جدیدترین قهرمان این بازی در قالب تریلری از آن معرفی شده که Greystone نام دارد و در تاریخ ۲۲ تیر به بازی اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید و این تریلر را مشاهده کنید.

جدیدترین شخصیتی که قرار است در تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۲ ماه جولای) در قالب یک بروزرسانی به بازی Paragon اضافه شود، Greystone نام دارد. این قهرمان که از دسته‌ی جنگجویان است، متخصص امور تیمی و نبرد در خطوط مقدم است. قابلیت نهایی یا Ultimate او که «Reforged» نام دارد، پس از مردن وی فعال خواهد شد، بطوری که روحش از بالا به سمت پایین آمده و مقداری از خون (Hit Point) و مانای (Mana) او را احیا کرده و به تمامی دشمنانی که گرد او هستند ضربه وارد کرده و آنان را پرتاب می‌کند. این شخصیت نیز همانند سایر قهرمانان بازی Paragon بصورت رایگان و پس از بروزرسانی این بازی در تاریخ ذکر شده قابل دسترسی خواهد بود. تریلر معرفی و نمایش قابلیت‌های این شخصیت را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

  | 

همانطور که پیش‌تر و در قالب جدول قیمت‌های هفتگی فروشگاه پلی‌استیشن خواندید، دریافت نسخه Starter Pack بازی برای اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس در این ماه رایگان است. در مطلبی دیگر نیز از زمان آغاز نسخه‌ی آزمایشی این بازی مطلع شدید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده