// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

اولین بازی سری Splinter Cell را به رایگان تجربه کنید

به گزارش وب‌سایت VideoGamer، از چهارشنبه هفته آینده مورخ ۱۳ جولای (۲۳ تیر)، نسخه رایانه‌های شخصی اولین بازی سری Tom Clancy's Splinter Cell، به رایگان از فروشگاه مجازی Uplay قابل دریافت خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

بازی Tom Clancy's Splinter Cell، به عنوان آغازگر سری محبوب و مشهور Splinter Cell در سال ۲۰۰۲ بر روی هشت پلتفرم از جمله پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس، گیم‌کیوب و ویندوز عرضه شد. این بازی که فعالیت‌های «سم فیشر» از ماموران یگان ویژه ان‌اس‌ای (NSA) را به تصویر می‌کشد، توانست نظر مثبت منتقدین را به دست آورده و در مجموع ۳ میلیون نسخه در بازارهای جهانی فروش داشته باشد. حال بر طبق اعلام وب‌سایت ویدیوگیمر نسخه رایانه‌های شخصی بازی Tom Clancy's Splinter Cell از روز چهارشنبه هفته آینده به صورت رایگان و از طریق فروشگاه مجازی Uplay در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

امکان دریافت رایگان Tom Clancy's Splinter Cell تنها به مدت یک ماه وجود دارد، اما محدودیت زمانی برای کسانی که این نسخه را دانلود کرده‌اند، تعیین نشده است. اگر از علاقه‌مندان به مجموعه Splinter Cell هستید و قصد دارید اولین بازی این سری را پس از سال‌ها باری دیگر تجربه کنید، تنها کافی است که پس از ثبت نام در فروشگاه مجازی Uplay  به صفحه Ubi 30 مراجعه کرده و به دانلود این بازی اقدام کنید. کمپانی یوبی‌سافت به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس این کمپانی، قصد دارد هر ماه یک بازی پلتفرم رایانه‌های شخصی را به رایگان در اختیار مشترکین Uplay قرار دهد. عرضه رایگان بازی Tom Clancy's Splinter Cell به عنوان جزئی از این برنامه کمپانی یوبی‌سافت محسوب می‌شود. پیش از این نیز بازی Prince of Persia: Sands of Time به رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود. همچنین به این مناسبت یک بسته الحاقی برای بازی The Division عرضه می‌شود.

بدون شک بزرگترین ناامیدی نمایشگاه E3 امسال برای طرفداران سبک مخفی‌کاری، عدم معرفی بازی جدیدی از سری Splinter Cell در کنفرانس کمپانی یوبی‌سافت بود. این سری علی‌رغم پتانسیل بالا، مدتی است که به دست فراموشی سپرده شده است، اما می‌توان عرضه رایگان اولین بازی این سری را به فال نیک گرفت و همچنان امید داشت که در آینده نزدیک بتوانیم دوباره کنترل «سم فیشر» را بدست بگیریم. با این حال کمپانی یوبی‌سافت برنامه ویژه‌ای برای سری Splinter Cell در نظر گرفته است و قصد دارد با هنرنمایی تام هاردی (بازیگر فیلم‌های The Dark Knight Rises و The Revenant) و سکان‌داری داگ لیمان (کارگردان Bourne) اقتباسی سینمایی از این سری را به مخاطبین ارائه دهد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده