// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

عرضه نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt تایید شد

پس از آنکه نسخه Game of the Year بازی تحسین‌شده The Witcher 3: Wild Hunt توسط سازمان رده‌بندی سنی آلمان، رده‌بندی شد، استودیو سی‌دی پراجکت رد عرضه این نسخه را تایید کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان سومین بازی سری The Witcher در سال ۲۰۱۵ بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی که با استقبال مخاطبین و منتقدین روبه‌رو شد، تنها در عرض شش هفته بیش از ۶ میلیون نسخه فروش داشت. The Witcher 3: Wild Hunt توانست با کسب بیش از ۸۰۰ جایزه مختلف که شامل  ۲۵۰ جایزه برترین بازی سال است، از سد بازی The Last of Us عبور کرده و لقب «پرافتخارترین بازی تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی» را بدست آورد. حال سازمان رده‌بندی سنی کشور آلمان با رده‌بندی نسخه Game of the Year این بازی خبر از انتشار این نسخه بر روی هر سه پلتفرم داد که این خبر به تایید استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) نیز رسیده است. تصویر رده‌بندی این نسخه که برای اولین‌بار توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

رده بندی نسخه game of the year بازی witcher 3

کنراد توماسکویچ، کارگردان بازی  The Witcher 3: Wild Hunt در تایید عرضه نسخه Game of the Year چنین گفته است:

The Witcher 3 برای تمامی اعضای استودیو سی‌دی پراجکت رد تلاش طاقت‌فرسایی بود و هم من و هم تیم سازنده از بازخوردهای مخاطبین نسبت به ماجراجویی‌های گرالت شگفت‌زده شدیم.

در طی یک سالی که از انتشار بازی The Witcher 3 می‌گذرد، ما دو بسته الحاقی عرضه کردیم که ماجراجویی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. همچنین تعدادی محتوای دانلودی رایگان و چندین بروزرسانی ارائه کردیم که تغییراتی در رابط کاربری و مکانیک‌های بازی ایجاد می‌کنند. بسیاری از بازیکنان از ما سوال می‌کردند که آیا نسخه Game of the Year عرضه خواهد شد؟ در پاسخ باید بگویم که بله این نسخه منتشر می‌شود. بزودی تاریخ انتشار و جزئیات بیشتری از این نسخه را به اطلاع عموم خواهیم رساند. از تمام طرفداران این سری بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم، حقیقتا فوق‌العاده هستید.

از زمان انتشار در سال ۲۰۱۵ تاکنون دو بسته الحاقی تحت نام‌های Hearts of Stone و Blood and Wine برای بازی The Witcher 3 منتشر شده است. در بسته الحاقی Blood and Wine محیط کاملا جدیدی معرفی می‌شود که دارای ۹۰ کوئست (Quest) مختلف است و تمام کردن آن در حدود  ۳۰ ساعت به طول می‌انجامد. پیش از این مارسین ایوینسکی، موسس استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده بود که بسته الحاقی Blood and Wine آخرین تکه پازل از داستان The Witcher 3 است و این استودیو قصد ندارد در آیند نزدیک بازی دیگری را به این سه‌گانه اضافه کند و در عوض بر روی ساخت Cyberpunk 2077 و عرضه آن در بازه زمانی ۲۰۲۱-۲۰۱۷ تمرکز خواهد کرد. مارسین ایوینسکی در رابطه با سکوت خبری استودیو سی‌دی پراجکت رد در قبال بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرده بود که این استودیو تنها زمانی از این بازی سخن به میان خواهد آورد که چیزی برای نمایش وجود داشته باشد.

اما مجموعه «ویچر» تنها به بازی‌های سوم‌شخص و نقش‌آفرینی ختم نمی‌شود، زیرا که استودیو سی‌دی پراجکت رد در نمایشگاه E3 2016 یک بازی مستقل از این سری با محوریت نبرد کارت‌ها معرفی کرد.این بازی که  Gwent: The Witcher Card Game نام دارد در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده