نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

دموی Resident Evil 7 بر روی پلی استیشن 4 دو میلیون بار دانلود شده است

در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 از نسخه جدید مجموعه «Resident Evil» با حال و هوای کاملا جدید رونمایی شد و بلافاصله پس از آن، دموی قابل بازی این نسخه برای دانلود قرار گرفت. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که استقبال زیادی از این دمو به عمل آمده است.

امروز کپکام رسما اعلام کرد که میزان دانلودهای دموی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Resident Evil 7 به دو میلیون عدد رسیده است که با توجه به اینکه هنوز یک ماه از عرضه‌ی آن نمی‌گذرد، این رقم، رقم خوبی تلقی می شود.

در کنار این، دموی بازی موفق شده به رکورد جدیدی در آمریکای شمالی دست پیدا کند که بر اساس آن، دموی Resident Evil 7 هم‌اکنون رکوردار تعداد دانلودِ دموهای تک‌نفره پلی‌استیشن 4 در هفته اول انتشار در آمریکای شمالی است. کپکام طی بیانیه‌ای گفت:

دوست‌داشتیم از همه‌ی طرفدارنمان بابت بازخوردها و پشتیبانی‌ها [یشان] تشکر و قدردانی کنیم. ناخن جویدن [شما] و جو وحشتناک موجود در دمو، تنها مزه‌ی کوچکی از آن چیزی است که می‌توان در زمان انتشار بازی (در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۵ بهمن ۱۳۹۵) انتظار داشت.

اخیرا در زومجی خواندید که بازی Resident Evil 7 دارای الما‌ن گیم پلی QTE نخواهد بود؛ همچنین اعلام شد که داستان این بازی توسط یک نویسنده‌ی غربی نوشته شده است.

نظرات خود را در این‌مورد با ما در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده