// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

شواهدی از شخصیت منفی فیلم سینمایی Suicide Squad منتشر شد

با انتشار لیست کامل بازیگران و شخصیت‌های فیلم سینمایی Suicide Squad که به زودی اکران خواهد شد، شواهد و مدارک جدیدی از شخصیت منفی این فیلم توسط طرفداران کشف شد.

فیلم سینمایی Suicide Squad از آن دسته فیلم‌های ابرقهرمانی که مسیر متفاوتی نسبت به آثار هم‌سبک در پیش گرفته است. سال‌هاست که به مشاهده پیروزی‌ شخصیت‌های مثبت که در وجود آن‌ها هیچ پلیدی وجود ندارد، در برابر نیروهای شر عادت کرده‌ایم. اما در فیلم سینمایی Suicide Squad عملا شخصیت مثبتی مشاهده نمی‌شود. شخصیت‌هایی که دستشان به خون هزاران فرد بی‌گناه آلوده شده و هر یک نقش بسیار پر رنگی در ناآرامی‌ها داشته‌اند. با ظهور تهدیدی که نه نیروهای امنیتی و نه ابرقهرمانان قادر به نابودی آن نیستند، تنها گزینه روی میز استفاده از مجرمین خطرناکی است که سال‌ها در زندان به سر برده‌اند. این تهدید چیست که باعث شده در نابودی‌اش به خطرناک‌ترین زندانیان قول آزادی داده شده است؟ در لیست کامل بازیگران و شخصیت‌های فیلم سینمایی Suicide Squad شواهدی از این شخصیت دیده می‌شود.

«این قسمت از مطلب ممکن است داستان فیلم را فاش کند»

طبق این لیست آلن چانوان (Alain Chanoine) دو نقش «تاجر» و «اینکوبوس» (اگر کتاب کمیک «جوخه انتحار» را خوانده باشید، بدون شک این شخصیت را به یاد می‌آورید) را ایفا کرده است. با استناد به کمیک مرجع فیلم سینمایی Suicide Squad، موجوداتی به نام Eyes of the Adversary که شخصیت‌های این فیلم در تریلر‌های به نمایش درآمده با آن‌ها مبارزه و نابود می‌کنند، تحت کنترل شخصیت «اینکوبوس» هستند. یکی از راه‌های شناخت شخصیت «اینکوبوس»، بررسی ریشه‌های شخصیت «انچانترس» است. طبق کتاب‌های کمیک کمپانی دی‌سی، «انچانترس» ماهیت و وجودی باستانی است که از بدن «جون مون» برای حیات استفاده می‌کند. با گذشت زمان انچانترس بیش از پیش کنترل «جون مون» را بدست می‌گیرد. اما در نهایت هر دو کنار هم با تهدیدی روبه‌رو می‌شوند که بعدها مشخص می‌شود که این تهدید وجودی باستانی و مشابه «انچانترس» به نام «اینکوبوس» است. «اینکوبوس» و خواهرش «سوکوبوس» (نام و نشان حقیقی «انچانترس») قصد دارند زمینه بازگشت پدرشان را که شیطانی باستانی است فراهم کنند.

suicide squad

در تریلرهای منتشر شده از فیلم‌ سینمایی Suicide Squad، به حضور «اینکوبوس» اشاره نشده و کمپانی برادران وارنر تنها به ارائه صحنه‌های کوتاهی از موجودی ماوراءالطبیعی که در مترو آشوب به پا می‌کند، اکتفا کرده است. اما با قضاوت براساس گفته دیوید آیر، کارگردان فیلم سینمایی Suicide Squad که اعلام کرده داستان این فیلم اقتباسی از کتاب کمیک «جوخه انتحار» است و وجود شخصیت «اینکوبوس» در لیست بازیگران و شخصیت‌ها، علاوه بر حضور این شخصیت در فیلم سینمایی Suicide Squad می‌توان انتظار داشت که نقش مهمی توسط او ایفا می‌شود. حال این سوال پیش می‌آید که چرا آلن چانوان باید دو نقش «تاجر» و «اینکوبوس» را ایفا کند؟ یکی از تئوری‌های مطرح‌ شده توسط طرفداران به این صورت است که شخصیت «تاجر» در واقع انسانی است که «اینکوبوس» پس از اتفاقات مترو بدن او را تصاحب کرده است.

حضور احتمالی شخصیت «اینکبوس» در فیلم سینمایی Suicide Squad، تنها موردی نیست که از لیست بازیگران و شخصیت‌های این فیلم استناد می‌شود. در کنار نام شخصیت‌هایی از جمله همسر و فرزندان «دیابلو» و رئیس یاکوزا، نام شخصیت «فلش» با بازی ازرا میلر، مشاهده می‌شود که خبر از حضور دومین عضو «لیگ عدالت» در این فیلم می دهد. فیلم سینمایی Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر و با حضور بازیگرانی از جمله ویل اسمیت (ددشات)، جرد لتو (جوکر)، مارگو رابی (هارلی کوئین)، ، جی هرناندز (ال دیابلو)، کارا دلیوین (انچانترس) در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده