// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

انتشار بازی Rollercoaster Dreams برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن VR تائید شد

استودیوی بیمبوسافت رسما از انتشار Rollercoaster Dreams، بازی مدیریت شهربازی روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR خبر داده است. این شرکت در گذشته نیز با مشابهی را برای پلی‌استیشن 2 عرضه کرده بود.

مدت زمان بسیاری از انتشار رسمی Rollercoaster World روی پلی‌‌استیشن 2 می‌گذرد و اکنون توسعه‌دهنده این بازی از انتشار یک بازی جدید روی تازه‌ترین سخت‌افزار سونی خبر داده است. بیمبوسافت (Bimboosoft)، توسعه‌دهنده Rollercoaster World اعلام کرده است که بازی جدید Rollercoaster Dreams با هدف ارائه سطح جدیدی از ویژگی‌های مدیریت شهربازی در ماه اکتبر (مهر) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

بیمبوسافت در رابطه ويژگی‌های Rollercoaster Dreams گفت:

بازی در پارک‌های تفریحی تنها ویژگی این بازی نیست. حالت اصلی بازی پیرامون مدیریت و گسترش پارک‌های تفریحی است. توانایی‌های خود در مدیریت را با توسعه، تبلیغات، مدیریت کارکنان و غیره نشان دهید.

این شبیه ساز شهربازی همچنین از ویژگی‌ ادیتور ایجاد ترن هوایی بدون محدودیت موسوم به KALMOF بهره می‌برد که به بازیکنان اجازه ایجاد یک ترن هوایی با ریل‌ها و اجزای بی‌نهایت را می‌دهد.

هیروفومی هاتوری (Hirofumi Hattori)، رئیس بیمبوسافت با ارسال یک پست روی وبلاگ پلی‌استیشن، در کنار معرفی ویژگی‌های سه‌بعدی موجود در نسخه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، به وجود صدای سه‌بعدی فراگیر مجازی برای زمان استفاده از هدفون نیز اشاره کرد. طبق گفته هاتوری زمانی که بازیکنان از هدفون استفاده می‌کنند قادر به تشخیص موقعیت صدا در جریان بازی خواهند بود:

فکر می‌کردم که تولید موقعیت صدا با هدفون غیر ممکن باشد، اما زمانی که فهمیدم ما می‌توانیم با تغییر در زمان صدا موقعیت آن را تغییر دهیم، شگفت‌زده شدم.

در حالی که انتشار بازی برای تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۲ مهر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده، یک نسخه دمو از Rollercoaster Dreams اکنون در فروشگاه پلی‌استیشن برای دانلود در دسترس قرار دارد. بازی تنها به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و در حال حاضر جزئیاتی در رابطه با قیمت نهایی آن برای زمان عرضه اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده