نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

شبکه HBO تاریخ شروع پخش سریال Westworld را اعلام کرد

شبکه HBO سرانجام تاریخ رسمی شروع پخش اولین قسمت از سریال جدید خود به نام وست‌ورلد (Westworld) را تایید و اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پخش اولین قسمت سریال Westworld از روز یکشنبه ۲ اکتبر (۱۱ مهر) امسال از شبکه HBO آغاز خواهد شد. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌ریزی شبکه HBO، در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی مراسم TCA (انجمن منتقدان تلویزیونی)، این خبر را اعلام کرد. جاناتان نولان، که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) و تهیه کنندگی و نویسندگی سریال مظنون (Person of Interest) را بر عهده داشته است، به همراه لیزا جوی کار نوشتن فیلمنامه این سریال و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. این سریال براساس فیلمی به نام Westworld محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، ساخته می‌شود.

آنتونی هاپکینز، جفری رایت، جیمز مارسدن، ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، شنون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنز، کلیفتون کالینز جونیور و اد هریس از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «وست ورلد» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش HBO نخستین تیزر تریلر این سریال را منتشر کرد که حاکی از فضای تاریک و خشن سریال داشت. این سریال قرار است در ۱۰ قسمت از شبکه HBO پخش شود.

علاوه بر سریال Westworld، شبکه HBO تاریخ شروع پخش دو سریال دیگر جدید و کمدی خود را به نام Divorce و Insecure نیز اعلام کرد. پخش هر دو سریال Divorce و Insecure از روز یکشنبه ۹ اکتبر (۱۸ مهر) آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده