نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تماشا کنید: گیم‌ پلی بسته الحاقی Operation Skull Rain بازی Rainbow Six Siege

زمان زیادی تا عرضه بسته الحاقی Operation Skull Rain بازی Rainbow Six Siege باقی نمانده است. حالا دو روز مانده به عرضه این بسته الحاقی، می‌توانید نگاهی جامع به گیم‌پلی آن داشته باشید. 

طبق اعلام یوبیسافت، بسته الحاقی Operation Skull Rain بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. این DLC دو نیروی جدید را به بازی اضافه می‌کند که عضو گروه ضد تروریستی BOPE Organization کشور برزیل هستند. مانند نیرو‌هایی پیشینی که توسط بسته‌های الحاقی به بازی اضافه شده‌اند، این دو سرباز هم ابتدا به صورت رایگان برای دارندگان Season Pass بازی عرضه می‌شوند و ۷ روز در انحصار آن‌ها هستند. پس از این مدت، دیگر دارندگان بازی هم می‌توانند به وسیله پول‌هایی که از طریق بازی کردن کسب کرده‌اند، آن‌ها را خریداری و استفاده کنند.

یکی از این سرباز‌های جدید مدافع است و دیگری مهاجم. سرباز مدافع، کاویرا (Caveira) نام دارد و توانایی منحصر به فرد وی هم «Silent Step» است. وی به کمک این قابلیت می‌تواند به صورت مخفیانه به دشمن نزدیک شود و آن‌ها را بدون سر و صدا بُکُشد. همچنین وی قابلیت افشای محل استقرار دشمن برای هم‌تیمی‌ها را نیز دارد. سلاح‌های این شخصیت هم شامل M12 و SPAS-15 هستند و البته قابلیت حمل یک اسلحه جانبی را نیز دارد. از دیگر تجهیزاتی که کاویرا می‌تواند داشته باشد، می‌توان به بمب‌های C4 و سیم مخصوص کشتار مخفی‌کارانه اشاره کرد.

سرباز مهاجمی هم که با بسته Operation Skull Rain به بازی اضافه می‌شود، کاپیتائو (Capitão) نام دارد و از یک کمان زنبورکی به عنوان سلاح ویژه استفاده می‌کند. این کمان قابلیت شلیک تیر‌هایی مخصوص را دارد که باعث سوختن اکسیژن موجود در اتاق می‌شوند و در نتیجه افرادی که در شعاع این تیر قرار بگیرند، پس از مدتی خفه شده و می‌میرند. وی همچنین از نارنجک‌های دودزا نیز استفاده می‌کند که می‌توانند پوشش عالی برای هم‌تیمی‌ها فراهم کنند. دیگر سلاح‌های این شخصیت M-249 و PARA-308 هستند و البته توانایی حمل و استفاده از نارنجک‌های ضد نفر و گیج‌کننده را نیز دارد. 

یوبیسافت همچنین از طریق این بسته الحاقی، یک حالت جدید با نام «Tactical Realism» به بازی اضافه می‌کنند که آن را بیشتر شبیه به واقعیت خواهد کرد. در این حالت، رابط کاربری دست‌خوش تغییراتی می‌شود که به هرچه واقعی‌تر شدن بازی کمک می‌کنند و همچنین توانایی نشانه‌گذاری (مارک کردن) دشمنان و تایید مرگ آن‌ها نیز حذف می‌شود و سیستم پرکردن خشاب اسلحه‌ها نیز واقعی‌تر خواهد بود.

آخرین ویژگی هم که توسط این DLC به بازی اضافه می‌شود، یک دسته خمیده سلاح است که به عنوان افزونه می‌توانید از آن استفاده کنید و باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر از حالت نشانه‌گیری دقیق به حالت شلیک بدون نشانه‌گیری دقیق سوییچ کنید.

در ادامه می‌توانید گیم‌پلی این بسته الحاقی را تماشا و دانلود کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده