نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

ساخت بازی مختص لیگ فوتبال کانادا توسط مقامات یک باشگاه ورزشی این کشور تکذیب شد

طبق مصاحبه‌ای که مالک باشگاه شیرهای بریتیش کلمبیا (BC Lions) با یک شبکه‌ی رادیویی ونکوور داشته، گمان می‌رفت الکترونیک آرتز در حال ساخت بازی فوتبال کانادایی باشد اما این خبر توسط همین باشگاه تکذیب شد.

دنیس اسکالسکی، مالک تیم شیرهای بریتیش کلمبیا طی مصاحبه‌ای که با شبکه‌ی رادیوی TSN داشته به یک بازی کامل از لیگ فوتبال کانادا (که با نام CFL شناخته می‌شود) اشاره کرده که توسط الکترونیک آرتز ساخته می‌شود. این بازی قرار بود شامل تمام ۹ تیم حاضر در لیگ باشد و از بازیکنان واقعی فوتبال کانادایی استفاده کند.

اما با همه‌ی این تفاسیر مشخص شد که منظور اسکالسکی یک بازی جدا نبوده و با وجود صحبت‌های لیگ فوتبال کانادا با الکترونیک آترز و ساخت بازی‌های مستقل موبایلی، خبری از یک بازی CFL از طرف این کمپانی نخواهد بود.

CFL EA Sports

من امروز منظورم را بد رساندم، اگرچه ما با الکترونیک آرتز در طول سال‌ها صحبت کردیم و لیگ قرار است بازی‌های موبایلی خودش را در آینده توسعه دهند، قرارداد یا برنامه‌ای برای ساخت یک بازی CFL توسط الکترونیک آرتز نخواهد بود.

بازی مستقل لیگ فوتبال کانادا از آن جهت حائز اهمیت است که این ورزش در کانادا همانند همسایه‌ی جنوبی‌اش، بسیار پرطرفدار است و عرضه‌ی یک بازی مختص این لیگ می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران فوتبال کانادایی باشد. جالب است بدانید که قوانین فوتبال کانادایی با فوتبال آمریکایی کمی متفاوت است. به عنوان مثال طول زمین‌های کانادایی به جای ۱۰۰ یارد (۹۱/۴ متر)، ۱۱۰ یارد (۱۰۰/۵ متر) و هرتیم شامل ۱۲ بازیکن است. تیر دروازه هم برعکس فوتبال آمرکایی، دقیقاً روی خط گل قرار دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده