نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

مایکروسافت تایید کرد: ایکس‌باکس وان S برای پخش محتوای 4K نیازمند دریافت بروزرسانی است

اگر قصدتان از خرید کنسول جدید ایکس‌باکس وان S این است که محتویات 4K را تجربه کنید باید بدانید که این کنسول برای انجام این امر نیازمند یک بروزرسانی است. 

نمایشگاه E3 امسال بود که مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری‌اش از کنسول جدید ایکس‌باکس وان S رونمایی کرد. این کنسول بهبودهای زیادی در طراحی را تجربه کرد تا کوچک‌تر و جمع‌و‌جورتر از کنسول اصلی شود. 

برخی از علاقه‌مندان به این کنسول در کشور نروژ توانسته‌اند زودتر از زمان مقرر شده برای عرضه ایکس‌باکس وان S به آن دسترسی پیدا کنند و اعلام کرده‌اند که نتوانسته‌اند به وسیله آن نسخه 4K فیلم Deadpool را تماشا کنند. 

به گفته آن‌ها، ایکس‌باکس وان S توانایی پخش محتواهای چندرسانه‌ای 4K را ندارد و بیشترین رزولوشنی که می‌توان با آن به تماشای فیلم پرداخت، رزولوشن معمول 1080p است. 

مایکروسافت هم در واکنش به این موضوع اعلام کرد که کنسول‌هایی که در دسترس طرفداران در نروژ قرار گرفته‌اند نسخه روز عرضه و ۲ ترابایتی ایکس‌باکس وان S هستند که با دریافت یک بروزرسانی، قابلیت پخش محتواهای 4K را به دست می‌آورند. 

اگر شما هم قصد خرید این کنسول را دارید، باید بدانید که برای تماشای این محتواها نیاز به دریافت یک بروزرسانی خواهید داشت. پیش‌خریدهای انجام شده برای خرید ایکس‌باکس وان S هم‌اکنون در حال ارسال به مشتریان هستند. این در حالی است که نسخه ۲ ترابایتی این کنسول ۱۲ مرداد روی قفسه فروشگاه‌های سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده