// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

پورت بهبود یافته بازی Oddworld: Munch’s Oddysee روی استیم منتشر شد

ادورلد اینهابیتنتز (Oddworld Inhabitants) یک نسخه بهبودیافته از بازی Oddworld: Munch’s Oddysee را با تخفیف ۷۵ درصدی برروی استیم منتشر کرده است.

مدتی قبل ادورلد اینهابیتنتز، توسعه‌دهنده مجموعه بازی Oddworld از برداشته شدن بازی Oddworld: Munch’s Oddysee از روی استیم خبر داده و دلیل انجام این کار را ارائه نسخه‌ای بهبود یافته در سال جاری اعلام کرده بود. اکنون ادورلد با عمل به وعده خود این پورت بهبودیافته را برروی استیم منتشر کرده است.

به دنبال انتشار بازی، توسعه‌دهندگان اعلان زیر را در صفحه استیم بازی منتشر کردند:

با توجه به بازخوردهای دریافتی از بازیکنان، ما پورت جدیدی از Munch’s Oddysee را تولید و امروز با بسته‌ای از کارت‌های تجاری، مدال‌ها و ویژگی‌های پس‌زمینه جایگزین کردیم. پورت جدید توسط ما و توسعه‌دهندگان اسکوئر وان (Square One) پشتیبانی خواهد شد. پورت جدید شامل  مجموعه رفع مشکلات و برخی ويژگی‌های «اچ‌دی» از جمله مدل‌های شخصیت‌ با رزولوشن بالا می‌شود. شما می‌توانید جزئیات بیشتری از مراحل توسعه پورت جدید را [در صفحه استیم Oddworld: Munch’s Oddysee] مطالعه و نظرات خود را به ما اعلام کنید.

توسعه‌دهندگان همچنین در رابطه با نحوه دسترسی به نسخه قدیم Oddworld: Munch’s Oddysee گفتند:

اگر مایل به بازگشت به پورت قدیمی هستید که دیگر پشتیبانی نمی‌شود؛ می‌توانید با مراجعه به شاخه «اوریجینال»‌ از قسمت Properties به نسخه‌های بتای این بازی دسترسی داشته باشید.

 افرادی که در گذشته اقدام به خریداری این بازی کرده‌اند می‌توانند به صورت رایگان به نسخه جدید مهاجرت کنند. علاوه بر این، به مدت ۳۵ ساعت پیشنهاد ویژه و جذابی برای بازیکنان جدید در نظر گرفته شده است. در حالی قیمت استاندارد Oddworld: Munch’s Oddysee در حدود ۵ دلار است، اکنون می‌توانید با پرداخت ۱/۲۴ دلار به جمع دارندگان نسخه استیم این بازی بپیوندید.

Oddworld: Munch’s Oddysee نخستین بار در سال ۲۰۰۱ برای ایکس‌باکس منتشر شد. این بازی بعدها و در سال ۲۰۱۰ راهی پلتفرم ویندوز شده و برای استیم نیز عرضه شد. استودیوی ادورلد در سال ۲۰۱۳ نیز با افزایش رزولوشن بازی، نسخه HD را برای پلی‌استیشن 3 منتشر کرده بودند. این بازی اکنون در کنار پلی‌استیشن ویتا برای دستگاه‌های اندروید و آیفون نیز منتشر شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده