// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

کتاب هنری بازی Titanfall 2 معرفی شد

کمپانی تایتان بوکس (Titan Book) که در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های مرتبط با حوزه سینما و تلویزیون و بازی‌های ویدیویی فعال است، کتاب هنری بازی Titanfall 2 را معرفی کرد.

اخبار مرتبط

انتشارات مستقل تایتان بوکس در سال ۱۹۸۱ در لندن تاسیس شد. این کمپانی که در زمینه انتشار کتاب و تولید محتواهای بصری فعال است، عرضه کتاب‌هایی از جمله Star Trek: 50 Artists 50 Years ،Halo: The Art of Building Worlds و Grimm: Below the Surface را در کارنامه دارد. حال کمپانی تایتان بوکس کتاب هنری بازی Titanfall 2 با نام The Art of Titanfall 2 را برای پیش‌خرید روی فروشگاه آمازون قرار داده است. اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های هنری و به خصوص سری Titanfall هستید، می‌توانید کتاب هنری The Art of Titanfall 2 را با قیمت ۳۹٫۹۵ دلار پیش‌خرید کنید. این کتاب به صورت جلد سخت و در ۱۹۲ صفحه در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۱ آبان ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. کمپانی تایتان بوکس در توصیف این محصول می‌نویسد:

کتاب هنری The Art of Titanfall 2 راهنمای کاملی از روند ساخت بازی سریع، غنی از لحاظ جلوه‌های بصری و اول شخص Titanfall 2، محصول استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) است. این کتاب دارای تصاویری اختصاصی از طرح‌های اولیه، رندرهای سه‌بعدی و ماکت‌های مدل‌سازی، به همراه تفسیر و توضیحاتی از اعضای تیم ریسپاون اینترتینمنت است. در اختیار داشتن این کتاب برای تمامی طرفداران جهان پویا و پرطنش Titanfall الزامی است.

طرح روی جلد کتاب هنری The Art of Titanfall 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

The Art of Titanfall 2

برخلاف نسخه اول مجموعه «تایتان‌فال»که تنها دارای بخش چندنفره و انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت بوده، در Titanfall 2 امکان بازی به صورت تک‌نفره وجود دارد و دارندگان پلتفرم پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند. روند تولید این بازی که با استفاده از نسخه اصلاح‌شده موتور بازی‌سازی Source ساخته می‌شود، از مارس ۲۰۱۵ (اسفند ۱۳۹۳) آغاز شده و کمپانی الکترونیک آرتز برای دومین بار وظیفه انتشار بازی را برعهده دارد. چندی پیش نسخه کالکتور بازی Titanfall 2 شامل نسخه‌ای با ابعاد واقعی کلاه‌خود خلبان به همراه چندین آیتم معرفی شد. بازی Titanfall 2 که از سرورهای اختصاصی شرکت مولتی پلی استفاده خواهد کرد و بخش داستانی تک‌نفره آن نظر اکثریت گیمرها را به خود جلب خواهد کرد، در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


منبع Amazon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده