// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Chameleon Run

بازی Chameleon Run یک بازی در سبک دونده است. این بازی به سرعت جا خود را در زندگی روزمره‌ی شما پیدا خواهد کرد و به راحتی به یکی از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز شما تبدیل می‌شود. با زومجی در معرفی این بازی همراه شوید.

استودیو Noodlecake به تازگی یک بازی جدید به بازار عرضه کرده که با توجه زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. این استودیو بازی‌ را به نام Chameleon Run در سبک خود-دونده (auto-runner) با فضاسازی گرافیکی ۲.۵ بعدی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به قیمت ۲/۵ دلار به بازار عرضه کرده است.

بازی با مکانیزمی بسیار ساده به سرعت جای خود را در گوشی موبایل شما باز می‌کند و شما را به طرفدار پروپا قرص همیشگی خود تبدیل می‌کند. فضای گرافیکی بازی بسیار ساده و مینیمالیستی طراحی شده است به طوری‌که رنگ‌ها سرشار از حس شادی و زندگی هستند و بیشتر و بیشتر شما را به ادامه‌ دادن مسیر بازی دعوت می‌کنند.

کاراکتر در حال دویدن chameleon run

در Chameleon‌ Run یک دونده را کنترل خواهید کرد که به طور پیشفرض در حال دویدن است و این شما هستید که باید با مکانیزمی که برای کنترل دونده برای شما تعبیه شده است، دونده را در مقابل برخورد با موانع و شکاف‌های موجود در مسیر محافظت کنید. مسیر بازی به صورت رنگی و کاملا جدا از هم ساخته شده است و شما مجبور به جهش از یک قسمت مسیر به ادامه‌ی آن هستید. در طول مسیر تیله‌هایی شفاف رنگ و کریستال‌های شیشه‌ای وجود دارند که باید به آن‌ها برخود کنید و آن‌ها را جمع کنید.

هر قسمت از مسیر دارای رنگ بخصوصی است. مشکی، بنفش و زرد رنگ‌هایی هستند که این مسیر به خود میگیرد. رنگ‌های مجاز برای دونده، فقط بنفش و زرد هستند که شما باید در هنگام حرکت برروی مسیر بنفش رنگ دونده‌ی خود را نیز بنفش کنید و در هنگام دویدن برروی مسیر زرد رنگ، رنگ دونده‌ی خود را به زرد تغییر دهید. این دونده در هنگام دویدن گردوخاکی به جای می‌گذارد که به رنگ همان لحظه‌ی دونده است. توسعه‌‌دهندگان انیمیشین کارکتر بازی و همچین گردوخاک آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده‌اند.

تصویر برخورد کاراکتر chameleon run

برای این‌که دونده‌ی خود را کنترل کنید و در مواقع مورد نیاز دستور جهش را صادر کنید فقط لازم است سمت راست صفحه‌ی گوشی خود را لمس کنید یا برروی آن ضربه بزنید و برای تغییر دادن رنگ این دونده باید سمت چپ صفحه‌ی گوشی خود را لمس کنید. کنترل بازی به بهترین شکل ممکن برای کاربر طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند و کاربر به راحتی می‌تواند دونده‌ی خود را کنترل کند. اما اگر دونده‌ی شما به قسمت‌های سیاه‌رنگ یا قسمت‌های بدون رنگ که خارج از مسیر حرکت دونده‌ هستند برخورد کند منفجر می‌شود و به مکعب‌های کوچک خرد می‌شود. بازی تجربه‌ای جدید و بسیار هیجان‌انگیزی را در مقابل بازی‌های دونده‌ي دیگر برای کاربر به ارمغان می‌آورد. در ابتدای بازی آموزش‌های لازم توسط خود بازی در پنچ مرحله به کاربر داده می‌شود و کاربر را با هیجان روبروی خود آشنا می‌کند.

سیستم ارزیابی بازی به صورت ارزیابی سه‌ستاره‌ای است و اگر بتوانید بدون تغییر دادن رنگ دونده، جمع کردن تمام تیله‌های موجود در مسیر و جمع کردن تمام کریستال‌های موجود در مسیر مرحله را به پایان برسانید امتیاز سه‌ ستاره دریافت می‌کنید. با بدست آوردن سه‌ ستاره از هرمرحله تعدادی Chameleon Token بدست خواهید آورد که برای باز کردن مراحل بعدی بازی قابل استفاده است. در ادامه زومجی شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کند.

|

دانلود از گوگل‌پلی |‌ دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده