نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

نسخه های ریمستر Marvel Ultimate Alliance از مشکلات زیادی روی پی سی رنج می برند

چندی پیش بود که ریمستر هر دو نسخه Marvel Ultimate Alliance برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد. حال به نظر می‌رسد نسخه پی‌سی بازی، مشکلات زیادی دارد. با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش در خبری اعلام کردیم که دو بازی Marvel Ultimate Alliance 1 و Marvel Ultimate Alliance 2 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شدند. اما به نظر می‌رسد نسخه رایانه‌های شخصی هر دو بازی، از مشکلات بسیار زیادی رنج می‌برند.

با سر زدن به صفحه بازی برروی نرم‌افزار استیم، خواهید دید که بازخورد کاربران نسبت به بازی اصلا مثبت نبوده است و بسیاری از کاربران با مشکلات زیادی در تجربه بازی روبه‌رو بوده‌اند. این مشکلات، موارد مختلفی را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به عدم توانایی در شخصی‌سازی کردن دکمه‌های کیبورد و تاخیر بسیار زیاد بین فشردن دکمه و اعمال فرمان در بازی اشاره کرد. این تاخیرات به قدری زیاد است که حتی گشتن در منوهای بازی نیز عذاب‌آور می‌شود.

از طرف دیگر، بازی با کنترلر نیز به هیچ عنوان مشکلات بازی را حل نمی‌کند زیرا در بسیاری از مواقع، بازی کنترلر وصل شده به رایانه‌ شخصی را شناسایی نمی‌کند. به تمام اینها، مشکلات گرافیکی و صدای بازی را اضافه کنید تا ببینید که چرا طرفداران اینقدر از این دو نسخه ریمستر شده ناراحت هستند. 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی بازی چه زمانی رفع می‌شوند. 

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما این دو بازی را تجربه کرده‌اید و با چنین مشکلاتی روبه‌رو شده‌اید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده