نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

لنی جیمز به جمع بازیگران فیلم Blade Runner 2 اضافه شد

لنی جیمز، بازیگر نقش مورگان در سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، به جمع بازیگران فیلم بلید رانر ۲ (Blade Runner 2) اضافه شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم بلیند رانر ۲ نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده و در جدیدترین اخبار مربوط به این فیلم، مشخص شده که بازیگر شخصیت مورگان در سریال مردگان متحرک، نقشی در این فیلم خواهد داشت. لنی جیمز کار بازیگری را به صورت حرفه‌ای از اوایل دهه ۹۰ میلادی آغاز کرد و با بازی در فیلم کمدی قاپ‌زنی (Snatch) محصول سال ۲۰۰۰، به کارگردانی گای ریچی و بازی در کنار ستارگانی چون برد پیت و جیسون استاتهام به شهرت رسید. او همچنین در سریال جریکو (Jericho) از شبکه CBS، در نقشی هرچند کوتاه اما ماندگار رابرت هاوکینز به ایفای نقش پرداخته است، وی در حال حاضر در سریال The Walking Dead از شبکه AMC، نقش مورگان را بازی می‌کند. لنی جیمز با امضای قراردادی به جمع بازیگران فیلم Blade Runner 2 اضافه شد، با این وجود اطلاعاتی از نقش وی منتشر نشده است.

فیلم بلید رانر (Blade Runner) به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲ اکران شد و حال در ادامه این فیلم کارآگاه ریک دکارد با بازی هریسون فورد بار دیگر باز خواهد گشت. وی در فیلم نخست ماموریت داشت که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند و به نظر می‌رسد وی باید دوباره وظایف گذشته خود را تکرار کند. در پایان فیلم Blade Runner دکارد به یک رپلیکانت به نام راشل با بازی شان یانگ، ابراز علاقه کرد، بسیاری از طرفداران با توجه به این پایان اعتقاد دارند، دکارد خود یک رپلیکانت است. اما این واقیعت است که دکارد هنوز زنده است و گذشته‌ی دور به نظر می‌رسد به کار رپلیکانت با شلیک یک گلوله پایان داده است.

BLADE-RUNNER-CITY-SHOT-1982

علاوه بر فورد بازیگران جدید و دیگری نیز در این فیلم حضور دارند که می‌توان به رابین رایت، دیوید باتیستا، رایان گاسلینگ و مکنزی دیویس اشاره کرد. کارگردانی فیلم Blade Runner 2 بر عهده دنیس ویلنو، کارگردان فیلم‌های زندانیان (Prisoners) و سیکاریو (Sicario است و ریدلی اسکات اینبار در نقش تهیه کننده در فیلم حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین است و فیلمنامه براساس ایده‌های داستانی اسکات و فنچر نوشته می‌شود. داستان این فیلم برداشتی آزاد از رمان «آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» نوشتهٔ فیلیپ کی. دیک است. با این وجود جزئیات و اطلاعت زیادی از داستان فیلم Blade Runner 2 منتشر نشده است و همچنان نقش بازیگران جدیدی که به فیلم اضافه شده‌اند همچون جیمز، مبهم باقی مانده است.

فیلم Blade Runner 2 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده