// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

تماشا کنید: معرفی شخصیت های جدید بازی Heroes of the Storm

اگر از بازیکنان بازی Heroes of the Storm، محصول بلیزارد باشید، حتما از شنیدن این خبر که شخصیت‌های جدیدی از بازی‌های Warcraft و Diablo قرار است وارد این بازی شوند، خوشحال خواهید شد. برای دیدن تریلر این شخصیت‌ها با زومجی همراه باشید.

به تازگی مشخص شده که شخصیت‌هایی مانند Gul’dan از بازی Warcraft و Auriel از بازی Diablo قرار است در تاریخی که هنوز اعلام نشده، به جمع شخصیت‌های بازی دوست داشتنی Heroes of the Storm، محصول کمپانی Blizzard اضافه شوند. این شخصیت‌ها و سایر شخصیت‌هایی که قرار است به این بازی اضافه شوند را می‌توانید در تریلر زیر تماشا کنید:

  | 

همانطور که می‌بینید، شخصیت Auriel دارای دو ظاهر (Skin) متفاوت با نام‌های Demonic و Master و شخصیت Gul’dan نیز دارای ظاهرهای Master و Balespider خواهد بود. از جمله سایر ظاهرها می‌توان به لباس Mystic Kingdoms شخصیت Arthas، لباس Spellbreaker شخصیت Johanna و لباس Striker شخصیت Li-Ming اشاره کرد. همچنین چندین مرکب جدید نیز به این بازی اضافه شده‌اند که شامل Crimson Hare ،Obsidian Cyber Wolf ،Demonic Hellsteed ،Elemental Lizard و Epic Elemental Lizard هستند. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، خبر خوب دیگر اینکه کمپانی بلیزارد به تازگی تمامی شخصیت‌های این بازی را برای همه بصورت رایگان قرار داده که با توجه به ورود شخصیت‌های جدید می‌توانید از این فرصت برای بازی با آنان استفاده کنید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده