نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

نظر جیمز کامرون در رابطه با فیلم Star Wars: The Force Awakens

جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های محبوب و پرفروشی مثل «آواتار» (Avatar) و «تایتانیک» (Titanic)، به تازگی در مصاحبه‌ای نظر خود در رابطه با فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) را اعلام کرده است. با زومجی همراه باشید.

با وجود اینکه «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» پرفروش‌ترین فیلم اکران شده تاریخ در آمریکای شمالی است، این فیلم نتوانسته رده نخست در سطح فروش جهانی را از آن خود کند چرا که دو فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان «آواتار» و «تایتانیک» هستند. حال جیمز کامرون که هر دوی این غول‌های باکس آفیس را کارگردانی کرده نظر خود در رابطه با جدیدترین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان را اعلام کرده و به نظر می‌رسد نظر او تا حدودی منفی است.

وبسایت ایندی وایر مصاحبه‌ای از جیمز کامرون را در یوتیوب منتشر کرده و در آن در رابطه با «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» سوال کرده است. کامرون در رابطه با این موضوع گفت:

جورج لوکاس یکی از دوستان من است و چند وقت پیش با یکدیگر در این رابطه صحبت کردیم. دوست ندارم خیلی در رابطه با این موضوع صحبت کنم چرا که احترام زیادی برای جی جی آبرامز، کارگردان این فیلم، قائل هستم و می‌خواهم ببینم داستان مجموعه به کجا خواهد رفت. راستش را بخواهید به نظرم شش فیلمی که توسط جورج لوکاس ساخته شد خلاقانه‌تر بودند و این فیلم بیشتر شبیه به یک بازسازی چیزهایی بود که هواداران قبلا مشاهده کرده‌اند. این فیلم داستان شخصیت‌های جدید را مقداری به جلو برد. من دوست دارم ببینم سازندگان، داستان را به کجا خواهند برد.

جیمز کامرون در حال حاضر در حال کار بر روی دنباله فیلم «آواتار» است. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۷ اکران شود اما در حال حاضر فیلم تاریخ اکران رسمی ندارد و ساخت آن هنوز شروع نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده