// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بازی رومیزی Doom معرفی شد

کمپانی فنتسی فلایت گیمز (Fantasy Fight Games) در جدیدترین محصول خود به سراغ مجموعه Doom رفته و بازی رومیزی جدیدترین نسخه این سری را معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

طرفداران سبک تیراندازی اول شخص به خصوص سری Doom، مدت نسبتا طولانی را به انتظار برای عرضه نسخه جدید این سری سپری کردند. در نهایت پس از گذشت تقریبا ۱۲ سال از عرضه Doom 3، در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) چهارمین بازی مجموعه Doom منتشر شد. به واسطه شهرت و محبوبیت این بازی در بین عموم، عرضه محصولات جانبی چندان دور از انتظار نیست. حال طبق اخبار منتشر شده بازی رومیزی Doom بزودی راهی بازار می‌شود.

کمپانی فنتسی فلایت گیمز، سازنده بازی رومیزی Doom، این بازی را «تجربه‌ای از نبرد تاکتیکی» توصیف و اعلام می‌کند که ۲ تا ۵ بازیکن قادر به انجام این بازی هستند. تمامی المان‌ها و عناصر موجود در این بازی از نسخه جدید بازی Doom، الهام گرفته شده‌اند و امکان انتخاب از بین دو گروه تکاور و شیاطین وجود دارد. هر یک از این دو گروه دارای هدف و ویژگی‌های خاصی هستند که روند بازی را از یک‌نواختی و خسته‌کننده شدن نجات می‌دهد. در صورت انتخاب گروه تکاور، وظیفه دارید که اهداف تعیین شده در قالب ماموریت‌های شش‌گانه را به انجام برسانید. اما اگر در قالب گروه شیاطین بازی را انجام دهید، وظیفه حمله به تکاورها و ممانعت از کامل کردن اهداف توسط آن‌ها به شما محول می‌شود.

بازی تخته‌ای Doom

ویژگی که هیجان و لذت بازی رومیزی Doom را افزایش می‌دهد، وجود محدودیت در ریسپاون شدن اعضای گروه تکاور پس از مرگ است. ویژگی مذکور شبیه به حالت Rush در  Battlefield است و تعداد مرگ‌های ممکن را در حین تلاش برای انجام ماموریت محدود می‌کند، اما در طرف مقابل بازیکنانی که وظیفه متوقف کردن آن‌ها را برعهده دارند هر چند بار که بخواهند می‌توانند ریسپاون شوند. بازی رومیزی Doom که اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود، دارای ویژگی‌های متعددی است که برای آشنایی با تمامی آن‌ها می‌توانید به صفحه این بازی در وب‌سایت کمپانی فنتسی فلایت گیمز مراجعه کنید. از دیگر محصولات این کمپانی می‌توان به بازی‌های رومیزی Game of Thrones ،Lord of the Rings و Star Wars اشاره کرد. اگر به بازی‌های رومیزی که از روی بازی‌های ویدیویی اقتباس شده‌اند علاقه دارید، بازی رومیزی Dark Souls که هم‌اکنون در حال ساخت است را فراموش نکنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده