نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Driveclub VR به عنوان بازی زمان عرضه پلی استیشن VR تأیید شد

شرکت سونی (Sony) امروز ضمن تأیید در دست ساخت بودن Driveclub VR اعلام کرد که این بازی در زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن VR به بازار خواهد آمد. با زومجی همراه باشید.

 امروز پلی‌استیشن بلاگ ژاپن اطلاعات جدیدی را در خصوص Driveclub VR منتشر کرد. آنها تأیید کردند که Driveclub VR در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) به عنوان بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن VR به فروش خواهد رسید.

به گفته‌ی این بلاگ، این بازی مختص پلی‌استیشن VR خواهد بود و در ژاپن در دو حالت دیجیتالی و فیزیکی با قیمت ۴/۹۰۰ ین به فروش خواهد رسید (حدود ۴۷ دلار). در ضمن این همان قیمت محلی‌ای است که بازی PlayStation VR Worlds به فروش خواهد رسید که در ایالات متحده ۳۹/۹۹ دلار خواهد بود. ما باید انتظار قیمت مشابهی را برای Driveclub VR در غرب داشته باشیم.

Paul Rustchynsky

این بازی قول تجربه‌ی رانندگی واقع گرایانه از نمای داخل ماشین، صدای سه بعدی، یک حالت مخصوص برای مشاهده که به گیمرها اجازه می‌دهد ماشین‌ها را از زوایای متعدد بررسی کنند و جاده‌های شهری جدید را داده است. پائول رسچنسکی، کارگردان Driveclub، در توییتر تأیید کرده است که این بازی «مجموعه‌ی جدیدی از مسیرها را در بر خواهد داشت.»

شما می‌توانید برخی از تصاویر بازی را در ادامه مشاهده کنید:


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده