نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

تماشا کنید: ۸ دقیقه از گیم پلی بازی Sonic Mania

کمپانی سگا هفته گذشته بازی Sonic Mania را معرفی کرد و حال ویدیویی ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

سگا در جریان رویداد مخصوص ۲۵ سالگی Sonic the Hedgehog که در جریان کامیک کان 2016 برگزار شد، دو بازی جدید از این سری معرفی کرد. بازی اول Sonic Mania است که با حال و هوای دو بعدی شبیه به بازی‌های کلاسیک این سری عرضه می‌شود و شامل مراحلی از بازی‌های به‌یاد‌ماندنی این مجموعه است. بازی دوم هم اسم مشخصی ندارد و قرار است روایتگر یک داستان جدید با محوریت سونیک باشد که در آن با دکتر اگ‌من، آنتاگونیست این مجموعه، روبرو خواهیم شد.

حال یک ویدیو ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Sonic Mania منتشر شده که در آن شاهد دو مرحله از بازی با نام‌های Green Hill Zone و Studiopolis Zone هستیم. اگر از طرفداران قدیمی سونیک بوده و نسخه‌های کلاسیک آن‌ها را تجربه کرده باشید، قطعا با این مراحل آشنایی دارید که با گرافیک بهتر Sonic Mania و البته اضافه شدن محتویات جدید از جمله پاور آپ‌های متنوع، جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسند.

|

بازی Sonic Mania توسط استودیو‌های هد‌کنون (Headcannon) و پاگودا‌وست گیمز (PagodaWest Games) و با همکاری سگا و کریستین وایت‌هد ساخته می‌شود. این بازی سال آینده برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده