// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۸

دو شخصیت اصلی بازی Dishonored 2 تفاوت‌های زیادی با یکدیگر خواهند داشت

بازی Dishonored 2 از دو شخصیت قابل بازی برخوردار است. حال استودیو آرکین اعلام کرده که این دو کاراکتر تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. با زومجی همراه باشید.

هاروی اسمیث، کارگردان بازی Dishonored 2، با انتشار پستی در وبلاگ بتسدا، ناشر این بازی، اعلام کرده که تیم سازنده شخصیت امیلی را حول سه اصل ساخته‌اند. شهر دانوال جایی که خانه‌اش در آن حضور داشت، یک ملکه بودن و قاتل بودن که وظیفه ذاتی یک محافظ سلطنتی است. در کنار شخصیت امیلی قهرمان نسخه اول کروو آتانو پدر امیلی هم قرار دارد. قهرمانی که پس از دزیده شدن دخترش در سن ۱۰ سالگی وی را نجات داد و از آن پس در یک مکان محافظت شده وی را بزرگ کرد.

کروو از همان زمان به امیلی هنرهای رزمی را آموخت تا در آینده هر زمان دشمنان‌اش برگشتند وی بتواند از خود دفاع کند و حال، داستان Dishonored 2 از جایی شروع می‌شود که امیلی ۲۵ ساله است و شخصیت و سبک خاص خود را دارد. دینکا باکابا، طراح ارشد بازی، در این باره می‌گوید:

امیلی یک ملکه است. او هنوز جوان است و شخصیت مختص به خود را دارد. از این رو قدرت و مهارت‌هایش نیز متفاوت هستند و به وی اجازه این را می‌دهند که براحتی بتواند بقیه را مطیع خود کند.

از آن سو کروو تمامی قابلیت‌های خود از نسخه اول بازی را در اختیار دارد و می‌توانید بوسیله سیستم بروزرسانی قابلیت‌ها آن‌ها را قوی‌تر کنید. وی یک استاد در زمینه جاسوسی برای گارد سلطنتی بوده و در کنار آن، یک محافظ سلطنتی نیز به حساب می‌آید. حال طی جریانات داستان Dishonored 2 کروو از شهر دانوال جدا شده و به کارناکا، پایتخت سرکُنُز، رفته است.

هاروی اسمیث در ادامه صبحت‌هایش در مورد شخصیت امیلی و فرار وی از خانه و زادگاهش در Dishonored 2 می‌گوید:

با شروع بازی Dishonored 2 می‌بینیم که وی همه زندگی خود را از دست داده و در حال فرار کردن است. همچنین این اولین تجربه امیلی در رویارویی با دنیای اطراف خود است. امیلی و کروو هرکدام راه جداگانه‌ای را خواهند رفت و چشم انداز این دو شخصیت از یکدیگر متفاوت خواهد بود. از این‌رو برای ما بسیار مهم است که بتوانیم این تفاوت را به درستی به نمایش بگذاریم.

بازی Dishonored 2 در تاریخ ۲۱ آبان (۱۱ نوامبر میلادی) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده