نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

اولین تصویر سوپرمن در فصل دوم سریال Supergirl منتشر شد

اولین تصویر رسمی از فصل دوم سریال سوپرگرل (Supergirl) منتشر شده است که در این تصویر سوپرمن را برای اولین بار در کنار دختر عموییش می‌بینیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت تی‌وی اینسایدر نخستین تصویر رسمی از فصل دوم سریال Supergirl را منتشر کرده است که اولین نگاه به مرد پولادین را در سریال جدید شبکه The CW به ما می‌دهد. در این تصویر تبلیغاتی که برای فصل دوم سریال Supergirl منتشر شده است، کارا دنور (-ال) / سوپرگرل با بازی ملیسا بنویست، را در کنار پسر عموی کمی معروف‌تر خود ایستاده است را می‌توانیم مشاهده کنیم، تایلر هوچلین، بازیگر سریال تین ولف (Teen wolf)، قرار است نقش کلارک کنت / سوپرمن را در فصل دوم این سریال بازی کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Superman

هنوز دقیقا مشخص نیست سوپرمن در داستان اصلی فصل دوم سریال Supergirl چقدر حضور و تاثیر دارد، اما پخش فصل دوم سریال Supergirl روز دوشنبه ۱۰ اکتبر (۲۹ مهر) از شبکه The CW آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود سوپرمن را برای نخستین‌بار در قسمت آغازین فصل دوم این سریال مشاهده کنیم. فصل اول سریال Supergirl از شبکه CBS در ۲۰ قسمت پخش شد، اما پس از یک توافق امتیاز پخش آن به شبکه The CW واگذار شد و قرار است فصل دوم این سریال در ۲۲ قسمت از این شبکه پخش شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده