نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه ریمستر بازی Darksiders رسما تایید شد

استودیو نوردیک گیمز، مالک سری Darksiders، رسما نسخه ریمستر اولین نسخه از این مجموعه را در سایت خود با نام Darksiders Warmastered Edition لیست کرد.

چند روز پیش بود که خبری مبنی بر احتمال ساخته شدن نسخه ریمستر بازی Darksiders منتشر شد و حال استودیو Nordic Games، مالک این بازی، رسما این نسخه را در سایت خود با نام Darksiders Warmastered Edition لیست کرده است. سری Darksiders جز بازی‌های کمپانی محبوب THQ بود که پس از ورشکستگی این کمپانی، نوردیک گیمز امتیاز آن را در سال ۲۰۱۳ خریداری و در اولین اقدام هم نسخه ریسمتر Darksiders 2 را با نام Darksiders 2 Deathinitive Edition عرضه کرد.

نسخه اصلی Darksiders در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود و حال Darksiders Warmastered Edition قرار است این بازی را با بهینه‌سازی‌های زیادی به ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و Wii U بیاورد. طبق اعلام سازندگان، رزولوشن تکسچر‌های این نسخه دو برابر نسخه اصلی خواهند بود و همچنین شاهد سایه‌زنی‌ها و افکت‌های زیباتری خواهیم بود. این نسخه از بازی با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی اجرا می‌شود و نسخه Wii U هم روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

بازی Darksiders داستان War، یکی از ۴ سواره‌کار آخرالزمان را روایت می‌کند و در زمان عرضه توانست با استقبال خوب گیمر‌ها و منتقدین روبرو شود. نسخه ریمستر این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده