نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲

ساخت ادامه فیلم Lights Out تایید شد

کمپانی نیولاین سینما و برادران وارنر خبر ساخت ادامه فیلم ترسناک هنگام خاموشی (Lights Out) را تایید و اعلام کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، کمپانی نیولاین سینما رسما برای ساخت ادامه فیلم Lights Out چراغ سبز نشان داده است، دیوید سندبرگ بار دیگر به عنوان کارگردان به همراه اریک هایزرر برای نوشتن فیلمنامه این فیلم و جیمز ون و لارنس گری به عنوان تهیه کننده آن برای ساخت ادامه این فیلم باز خواهند گشت. سندبرگ پیش از این فیلم کوتاه Lights Out را در سال ۲۰۱۳ ساخته و منتشر کرده بود. فیلم Lights Out با بودجه‌ای معادل ۴.۹ میلیون دلار در آخر هفته گذشته اکران و در سه روز نخست اکرانش موفق شد ۲۱.۶ میلیون دلار فروش کند. سندبرگ در حال حاضر کارگردانی فیلم آنابل ۲ (Annabelle 2) را بر عهده دارد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) اکران شود.

فیلم Lights Out داستان یک ترس و وحشت ناشناخته که در تاریکی کمین کرده است را روایت می‌کند. قهرمان این فیلم زن جوانی به نام ربکا است، زمانی که وی خانه را ترک می‌کند، او احساس می‌کند ترس‌های دوران کودکی‌اش وی را ترک کرده‌اند و آن‌ها را پشت سر گذاشته است، اما این ترس‌ و وحشت همراه با او رشد کرده‌اند. همچنین در حال حاضر برادر کوچک او، مارتین، در حال تجربه همان حوادث وحشتناک و غیر قابل توضیح است. یک موجود ترسناک با دلبستگی به مادر خود، سوفی، دوباره ظاهر شده است. اما این بار، ربکا به باز کردن قفل حقیقت نزدیک شده است. زندگی وی در خطر است و تنها یک روشنایی برای خروج از تاریکی دارد.

ترزا پالمر، گابریل بیتمن، بیلی برک، ماریا بلو و الکساندر دای‌پرشا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده