// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ عرضه Yakuza 0 برای پلی استیشن 4 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Yakuza 0 به همراه اطلاعات جدیدی از آن اعلام شد. این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید

تاریخ عرضه بازی Yakuza 0 مشخص شده است. بازی Yakuza 0 در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در آمریکا شمالی و اروپا عرضه می‌شود. داستان این بازی در سال ۱۹۸۸ میلادی رخ می‌دهد.

Yakuza 0 یکی از بهترین نسخه‌های این سری به حساب می‌آید. در واقع Yakuza 0 پیش درآمدی است برای تمامی نسخه‌های قبلی که کازوما کایو ۲۰ ساله، شخصیت اصلی داستان، در این نسخه به مخاطبین این بازی معرفی می‌شود. همچنین در این نسخه شاهد تلاش گورو ماجیما برای ورود به دنیای یاکوزا هستیم.

Yakuza 0

حال اسکات استریکار، مسئول بخش بومی‌سازی Yakuza 0، صحبت‌هایی در مورد نحوه بومی‌سازی بازی برای انتشار در کشور‌های غربی کرده است. وی در این باره می‌گوید:

از زمان عرضه Yakuza 2 برای پلی‌استیشن 2 تا به امروز، برای اولین بار تمامی اسم مراحل، نوشته‌های مربوط به معرفی شخصیت‌ها، اسم رقبا و نوشته‌های مربوط به مسیر در طول بازی همگی به انگلیسی ترجمه شده‌اند. البته این ترجمه و تغییر شامل زیرنویس صحبت‌های شخصیت کانجی نمی‌شود. شاید این تغییرات در وهله اول آنچنان به چشم نیایند ولی وقتی پا به دنیای بازی می‌گذارید، به خوبی تغییرات را حس خواهید کرد.

نکته دیگری که همیشه انجام آن خیلی بحث برانگیز است، مربوط به دیالوگ‌های بازی است. ما تمامی صدا‌گذاری‌های ژاپنی بازی را بدون تغییر حفظ کرده‌ایم؛ چرا که معتقدم صداپیشه‌های اصلی و ژاپنی بازی می‌توانند تجربه بهتر و عمیق‌تری از دنیای یاکوزا به ارمغان بیاورند. از این‌رو فرصت این را داشتیم تا با ارائه زیرنویس‌های انگلیسی این تجربه را به مخاطبین نیز القا کنیم. به عبارتی وجود صداپیشه‌های ژاپنی و اصلی بازی باعث می‌شود تا به طور کامل با روحیات شخصیت‌ها آشنا شده و آن‌ها را بشناسید. من فکر می‌کنم زمانی که مشغول به بازی کردن شدید متوجه این حرف خواهید شد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده