نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

کنسول نینتندو NX احتمالا از بازی های موبایل نینتندو پشتیبانی می‌کند

به‌گزارش وال استریت ژورنال (Wall Street Journal)، نینتندو NX، کنسول بازی بعدی نینتندو (Nintendo)، با بازی‌های موبایل این کمپانی، از جمله Miitomo، سازگاری خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

بازار شایعات نینتندو ان‌ایکس دوباره داغ شده و ظاهراً موج سینوسی حرف و حدیث‌ها تا زمان رونمایی از این کنسول همچنان برقرار خواهد بود. در این میان، هر از گاهی خبرهایی را می‌شنویم که به اعتبار منبع‌شان می‌توانیم روی آن‌ها بیشتر از بقیه حساب باز کنیم. نمونه‌اش ادعایی است که وال استریت ژورنال به‌تازگی آن را مطرح کرده است.

وب‌سایت وال استریت ژورنال گزارش داده که نینتندو NX از بازی‌های موبایل نینتندو پشتیبانی خواهد کرد. کمپانی ژاپنی تاکنون یک اپلیکیشن-بازی موبایل، یعنی اپ اجتماعی Miitomo، را به بازار عرضه کرده و نسخه‌ی موبایل بازی‌های Animal Crossing و Fire Emblem را هم در دست تهیه دارد. در این بین، بازی Pokemon Go که این روزها سرگرم رکوردشکنی است، توسط نیانتیک لبز (Niantic Labs) ساخته شده و نینتندو مستقیماً نقشی در تولید آن نداشته است.

وال استریت ژورنال در گزارش‌اش به این موضوع هم اشاره کرده که نینتندو NX در اصل نوعی کنسول دستی و قابل‌حمل است و به این شکل، ادعای اخیر وب‌سایت یوروگیمر را تأیید کرده است. البته نماینده‌ی نینتندو از توضیح دادن درباره‌ی جزئیات NX به وال استریت ژورنال خودداری کرده است.

کنسول نینتندو NX قرار است در ماه مارس (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) به بازارها راه پیدا کند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده