نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تیم بسکتبال المپیک ۲۰۱۶ امریکا در NBA 2K17 حضور خواهد داشت

استودیو تو کی اسپورتس، امروز اعلام کرد که تیم بسکتبال المپیک ۲۰۱۶ آمریکا در بازی NBA 2K17 حضور خواهد داشت. برای اطلاع از جرئیات خبر با زومجی همراه باشید. 

کم کم در حال نزدیک شدن به زمان انتشار بازی NBA 2k17، یکی از بهترین شبیه‌سازهای ورزش بسکتبال و محصول کمپانی 2K Sports هستیم. این کمپانی امروز اعلام کرد که در نسخه جدید این بازی، تیم بسکتبال المپیک ۲۰۱۶ آمریکا به همراه مایک کریزوسکی، مربی این تیم، حضور خواهند داشت. علاوه بر این، تیم المپیک سال ۱۹۹۲ آمریکا که از آن به عنوان «تیم رویایی» یاد می‌شود نیز در بازی حضور دارد. 

این مسئله به این معنی است که در بازی 2K17، تمام لباس‌ها و لوگوهای این تیم به صورت رسمی پیاده‌سازی شده‌اند و همچنین کمپانی تو کی، با مایک کریزوسکی قراردادی بسته است که طی آن تمام بدن او در بازی اسکن شده است. از بازیکنانی که در تیم المپیک ۲۰۱۶ آمریکا در بازی حضور دارند، می‌توان به بازیکنانی مانند کوین دورانت، جیمی باتلر، کایر اروینگ، کلی تامپسون و دی‌مارکوس اشاره کرد که تمامی آنها در تیم‌های باشگاهی خود در بازی نیز حضور دارند. پل جورج، ورزشکاری که عکس او برروی کاور NBA 2K17 قرار دارد نیز در تیم حضور دارد.  

از طرف دیگر، «تیم رویایی» این نسخه از بازی، فقط برای کسانی در دسترس قرار می‌گیرد که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند. با این حال حضور این تیم در بازی به این معنی است که قرارداد توکی با ورزشکاران قدیمی مانند اسکاتی پیپن و چارلز بارکلی کماکان پا برجا است. هردوی این بازیکنان، از جمله کسانی هستند که منعقد کردن قرارداد با آنها توسط 2K در سال ۲۰۱۳، کار بسیار دشواری بود. 

در زمانی که تو کی قصد داشت با اسکاتی پیپن قرارداد ببندد، وی این قرارداد را رد کرد اما با پافشاری همسر و پسرش روبه‌رو شد و در نهایت قرارداد همکاری را امضا کرد. از طرف دیگر بارکلی نیز توسط خواننده معروف هیپ‌هاپ یعنی Jay-Z متقاعد شد که در بازی حضور داشته باشد. وی حتی تبدیل به یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی نسخه سال ۲۰۱۳ بازی نیز شد.

بازی NBA 2K17 در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3, ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند در تاریخ ۱۶ سپتامبر یعنی چهار روز زودتر بازی را تجربه کنند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده