نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

فهرست فیلم ها و سریال هایی که در ماه آگوست 2016 از نت‌فلیکس حذف می شوند، اعلام شد

شبکه استریم نت‌فلیکس فهرستی از فیلم‌هایی که قرار است از سرویس خود در ماه آگوست ۲۰۱۶ حذف و خارج کند را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شبکه نت‌فلیکس روز گذشته فهرست فیلم‌ها و سریال‌هایی که قرار است در ماه آگوست ۲۰۱۶ به سرویس استریم خود اضافه شود، را اعلام کرد. در همین رابطه فهرستی از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در ماه آینده حذف خواهند شد نیز اعلام و معرفی شده است. بخش عمده‌ای از این فیلم‌ها از تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد) حذف خواهند شد. پس اگر شما قصد دارید فیلم‌هایی چون فیلم جایگزین (The Replacements)، پروفسور دیوانه (The Nutty Professor)، بوفینگر (Bowfinger)، لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته ۳ (Teenage Mutant Ninja Turtles III) یا The Sandlot را از نت‌فلیکس به صورت استریم تماشا کنید، باید پیش از حذف شدن آن‌ها اقدام کنید.

در ادامه این ماه، فرشتگان چارلی (Charlie's Angels) در تاریخ ۲۵ مرداد، نفوذی (Inside Man) در تاریخ ۲۶ مرداد، در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness) در تاریخ ۶ شهریور، دفتر مرگ (Death Note) و دو فیلم از مجموعه ناروتو (Naruto) هر دو در تاریخ ۱۰ شهریور از جمله فیلم‌ها و سریال‌های مهمی هستند که از سرویس استریم نت‌فلیکس حذف و خارج خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید لیست تمامی فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سرویس استریم نت‌فلیکس در ماه آگوست ۲۰۱۶ حذف و خارج می‌شوند را مشاهده کنید:

۱ آگوست (۱۱ مرداد):

۱۱ آگوست (۲۱ مرداد):

۱۴ آگوست (۲۴ مرداد):

۱۵ آگوست (۲۵ مرداد):

  • فیلم Charlie's Angels محصول سال ۲۰۰۰
  • فیلم Wish Upon a Star محصول سال ۱۹۹۶

۱۶ آگوست (۲۶ مرداد):

  • فیلم Inside Man محصول سال ۱۹۹۶

۲۰ آگوست (۳۰ مرداد):

  • فیلم Harry the Bunny محصول سال ۲۰۰۹

۲۳ آگوست (۲ شهریور):

  • فیلم Blitz محصول سال ۲۰۱۳

۲۷ آگوست (۶ شهریور):

  • فیلم The Pursuit of Happyness محصول سال ۲۰۰۶

۳۰ آگوست (۹ شهریور):

۳۱ آگوست (۱۰ شهریور):


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده