نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹

استودیو سازنده Life is Strange بازی جدید Battlecrew: Space Pirates را معرفی کرد

استودیوی دونت‌ناد، سازنده‌ی بازی Life is Strange، از بازی جدید خودش با نام Battlecrew: Space Pirates رونمایی کرد.

بازی Life is Strange هنگام عرضه‌اش، در اوایل سال ۲۰۱۵، شگفتی ساز شد. این بازی با روایت داستان بسیار شخصی یک دختر جوان که با شرایط غیر قابل انتظاری روبرو شده بود، سبک بازی‌های اپیزودیک را به سطحی جدید برد. حال استودیوی دونت‌ناد با معرفی بازی Battlecrew: Space Pirates در حال قدم گذاشتن در مسیری کاملا جدید است.

Battlecrew: Space Pirates یک بازی تیراندازی دو بعدی است و با تجربه داستان محوری که طرفداران ممکن بود در ابتدا انتظارش را داشته باشند فرق دارد. استودیوی دونت‌ناد این بازی را چنین توصیف کرده است:

این یک بازی تیراندازی رقابتی آنلاین، با گیم‌پلی سریع، در دسترس و عمیق است. بازی در دنیای نمادین دزدان فضایی رخ می‌دهد. جایی که گیمرها کنترل قهرمانانی جذاب را که برای به دست آوردن با ارزش‌ترین گنجینه‌های کهکشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند یا همکاری می‌‎کنند، در اختیار دارند.

|

نکته‌ای که باعث می‌شود این خبر خیلی باعث ناراحتی طرفداران نشود این واقعیت است که استودیوی دونت‌ناد یک استودیوی جدید را شکل خواهد داد تا اختصاصاً کار ساخت این بازی را به عهده بگیرد. اینطور به نظر می‌رسد که تیم اصلی همچنان به ساخت بازی‌هایی که بیشتر به بازی Life is Strange شباهت دارند ادامه خواهد داد. اسم این استودیوی جدید دونت‌ناد الون (DONTNOD ELEVEN) است.

Battlecrew: Space Pirates به زودی در حالت «دسترسی زودهنگام استیم» (Steam Early Access) عرضه خواهد شد. هنوز اشاره‌ای به عرضه بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده