نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

هان سولو در فیلم Rogue One حضور نخواهد داشت

طبق گفته سازندگان فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، شخصیت محبوب هان سولو قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد.

با وجود اینکه اتفاقات فیلم Rogue One: A Star Wars Story با فیلم جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه (Star Wars Episode IV: A New Hope) تقریبا در یک زمان رخ می‌دهد، اما کارگردان فیلم Rogue One تایید کرده که هان سولو را در این فیلم نخواهیم دید. گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One، در مصاحبه با شبکه اکسترا این موضوع را تایید کرد و گفت:

من مطمئن نیستم که مجاز باشم در این مورد صحبت کنم، اما من فکر می‌کنم شما باید بدانید که هان سولو در فیلم حضور ندارد.

سپس از ادواردز پرسیده شد که «این درست است که فیلم Rogue One ده دقیقه قبل از فیلم A New Hope به پایان می‌رسد؟». ادواردز در جواب گفت که مجاز نیست در رابطه با این موارد صحبت کند. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم نیز با شبکه اکسترا مصاحبه‌ای انجام داده است. از او در مورد حضور هایدن کریستنسن در این فیلم یا دیگر فیلم‌های این مجموعه پرسیده شد. کریستنسن پیش از این در نقش جوانی آناکین اسکای‌واکر / دارت ویدر در دو قسمت از مجموعه جنگ ستارگان بازی کرده و در پایان قسمت سوم لباس مشهور دارت ویدر را بر تن کرد. او در رابطه با حضور این بازیگر در این فیلم گفت:

نه، این درست نیست.

کندی در این مصاحبه همچنین تایید کرد (مانند ادواردز)، که هان سولو در فیلم Rogue One حضور نخواهد داشت.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده