نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی‌‌های رایگان ماه آگوست پلی استیشن پلاس معرفی شدند

کمپانی سونی دقایقی پیش لیست بازی‌های رایگان ماه آگوست (۱۱ مرداد تا ۱۰ تیر) پلی‌استیشن پلاس را اعلام کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سونی هر ماه تعدادی بازی رایگان برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس روی پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌کند. حال با رسیدن به روز‌های پایانی ماه جولای، این کمپانی ژاپنی اسامی بازی‌های رایگان ماه آینده یعنی آگوست را اعلام کرده است. بر این اساس، مشترکین پلاس پلی‌استیشن 4، بازی‌های Tricky Towers و Rebel Galaxy را دریافت خواهند کرد. Yakuza 5 و Retro/Grade نیز برای کنسول پلی‌استیشن 3 رایگان خواهد شد. همچنین دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز این ماه قادر به تجربه رایگان دو بازی Patapon 3 و Ultratron خواهند بود. البته بازی Ultratron برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 نیز به صورت رایگان قابل دانلود است.

با اینکه برخلاف لیست بازی‌های ماه گذشته و همچنین بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در ماه آگوست، شاهد بازی بزرگی در بین آثار معرفی شده نیستیم، ولی بازی‌های عرضه شده همگی نمرات خیلی خوبی از منتقدین دریافت کرده‌اند. مخصوصا بازی Rebel Galaxy از جمله آثار تحسین‌شده استودیو دابل دمیج (Double Damage) است که سونی در توصیف آن گفته است:

در این بازی فضایی، آماده اکتشاف در یک فضای بیکران شوید. در این بازی کنترلر یک سفینه فضایی را در اختیار دارید و می‌توانید به تجارت و مبارزه بپردازید و به یک فرد مشهور در کهشکان تبدیل شوید. همچنین کهشکان بازی به صورت تصادفی خلق می‌شود و به همین دلیل هیچ دو سیاره شبیه به هم را در بازی مشاهده نخواهید کرد و همواره یک چیز جدید برای اکتشاف وجود دارد.

Tricky Towers هم یک بازی مستقل کاملا جدید است و مشترکین پلاس این شانس را دارند تا آن را به صورت رایگان تجربه کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی‌های رایگان این ماه PlayStation Plus را تماشا کنید:

|


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده