// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۹

کارگردان مجموعه Burnout ساخت یک بازی جدید در سبک رانندگی را آغاز کرد

الکس وارد (Alex Ward)، کارگردان مجموعه Burnout از طریق پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که او و تیمش در استودیو مستقل تری فیلدز اینترتینمت (Three Fields Entertainment) در حال ساخت یک بازی جدید در سبک رانندگی هستند. با زومجی همراه باشید.

در سال ۲۰۱۴ بود که الکس وارد و فیونا اسپری (Fiona Sperry) موسسین و از اعضای سابق استودیو کرایتریون گیمز (Criterion Games) و به ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی تمامی بازی‌های اصلی مجموعه «بورن‌اوت» اقدام به تاسیس استودیو مستقل تری فیلدز اینترتینمت در انگلستان کردند. اولین بازی این استودیو که اکثریت آن را اعضای سابق استودیو کرایتریون گیمز تشکیل می‌دهند، با نام Dangerous Golf اوایل ماه گذشته منتشر شد. مهر ماه سال گذشته اعلام شد که الکس وارد و فیونا اسپری قصد ساخت دنباله معنوی بازی Burnout را دارند. حال بر طبق پست منتشر شده توسط الکس وارد در شبکه اجتماعی توییتر، استودیو تری فیلدز اینترتینمت روند ساخت یک بازی جدید در سبک رانندگی را آغاز کرده است. در متن توییت وی چنین آمده است:

کار بر روی یک بازی رانندگی آغاز شده است.

بازی Dangerous Golf به عنوان اولین محصول استودیو تری فیلدز اینترتینمت در واقع ترکیبی است از سه بازی  Burnout ،Black و NBA Jam. در این بازی، بازیکنان در دو بخش تک‌نفره و چندنفره با استفاده از یک توپ گلف در مکان‌هایی مانند آشپزخانه و مغازه تا حد امکان خراب‌کاری می‌کنند. استودیو تری فیلدز اینترتینمنت پیش از عرضه بازی Dangerous Golf اعلام کرده بود که «به همان اندازه که سری «بورن‌اوت» یک شبیه‌ساز جدی رانندگی است، بازی Dangerous Golf یک شبیه‌ساز جدی ورزش گلف خواهد بود!»

مجموعه «بورن‌اوت»، محصول استودیو کرایتریون گیمز در سبک رانندگی، با عرضه اولین بازی این سری با نام Burnout در ۲۰۰۱ بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس و گیم‌کیوب آغاز شد. دو نسخه اول این مجموعه توسط کمپانی اکلیم اینترتینمت (Acclaim Entertainment) منتشر شده و از نسخه سوم کمپانی الکترونیک آرتز وظیفه عرضه را برعهده گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده